Patron grupy na 2011

21. Data: 2011-05-22 19:47:27

Temat: Re: Patron grupy na 2011
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 May 2011 16:41:59 +0200, Aicha napisał(a):

> Jasmonian metylu, jeśli już.

Nieważne, co. Ważne, że wysyłają sygnał do innych roślin. Czyli KONTAKTUJĄ
się.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

22. Data: 2011-05-23 05:57:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-22 21:47, Ikselka pisze:

> Nieważne, co. Ważne, że wysyłają sygnał do innych roślin. Czyli KONTAKTUJĄ
> się.

:D Powalasz merytoryką. A ZEORKiem mnie dobiłaś :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

23. Data: 2011-05-23 11:31:45

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha formulated on poniedziałek :

> :D Powalasz merytoryką. A ZEORKiem mnie dobiłaś :)))

:-)
Witek

24. Data: 2011-05-23 19:16:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2011 07:57:30 +0200, Aicha napisał(a):

> :D Powalasz merytoryką. A ZEORKiem mnie dobiłaś :)))

Dla mnie każdy ZE to "zeork" i koniec :-)

25. Data: 2011-05-23 19:46:54

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> aromatu metyl-jasmonat.

> Nieważne, co. Ważne, że wysyłają sygnał do innych roślin. Czyli KONTAKTUJĄ
> się.

Nie waże co fanzolisz. Ważne, że się kontaktujesz,
a przynajmniej sie Tobie tak wydaje.
P...dolisz jak potłuczona.

Gowno Prawda o GMO:
> http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

skryba tffffurczo

26. Data: 2011-05-23 19:53:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2011 21:46:54 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Nie waże co fanzolisz. Ważne, że się kontaktujesz,
> a przynajmniej sie Tobie tak wydaje.

Jak widać nie wydaje mi się - jest odzew, przybyłeś z odsieczą :->

> P...dolisz jak potłuczona.

To tylko Twoje wrażenie.

27. Data: 2011-05-23 20:03:15

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko Twoje wrażenie.

Nareszcie prowda, ale czy tylko moje, to juz nieprowda, bo tego nie wiesz.
>Gowno Prawda o GMO:
> http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf
skryba

28. Data: 2011-05-23 21:14:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2011 22:03:15 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Nareszcie prowda, ale czy tylko moje, to juz nieprowda, bo tego nie wiesz.

Może teraz zrozumiesz lepiej: "To tylko Twoje_wrażenie".

29. Data: 2011-05-23 22:03:20

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka brought next idea :
> Dnia Sun, 22 May 2011 14:33:44 +0200, moon napisał(a):

> http://storytel.republika.pl/bipunct.html#badania1
> ;-PPP

Próbowałaś czytac te kocopoły ze zrozumieniem?
przykład 1
>Firmie Andermatt Biocontrol AG udała się ich hodowla na sztucznym medium(?!;
>pznowu gmo???), rzy czym narazie nie wiadomo, jak wychowanym na sztucznym
> pokarmie larwom smakować będą mszyce.

Jeżeli "autor", a raczej nieudolny tłumacz, pożywkę (ang. medium)
podejżewa o bycie GMO, to znaczy że nie wiem o czym pisze!!!

Przykład 2
>Pewne naturalne środki jak np. kwas salicylowy (aspiryna) pobudzają system
> imunologiczny roślin.

System imunologiczny u roślin??? No Nobel jak nic musieli zablokowa
zazdrośni naukowcy ;-)

Cytata 3
>Aromat brzoskwiniowy w jogurcie lub serku owocowym pochodzi z autoklawów z
> pleśnią...
Autoklaw to urządzenie do sterylizacjiw wysokiej temperaturze i
podwyższonym ciśnieniu!!! Więc jakim cudem rośnie tam pleśń???

Witek

30. Data: 2011-05-23 22:19:49

Temat: Odp: Patron grupy na 2011
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" jak moja stara - najmundrzejszy na świecie:

> Jeżeli "autor", a raczej nieudolny tłumacz, pożywkę (ang. medium)
> podejżewa o bycie GMO, to znaczy że nie wiem o czym pisze!!!

Witia, nim zaczniesz fylozofować, weź sobie słownik ortograficzny w dłoń...

Zdroofka Johnny

Do Mirzana - pilne.[OT]
Malo pszczol
miodek
Jak zahamowac wzrost trawy
Krzew z jadalnymi owocami ale zacienione stanowisko