Poharatane drzewo

11. Data: 2002-01-25 13:09:35

Temat: Re: Poharatane drzewo
Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisał:
> Te resztki leza juz dwa miesiac pod drzewami. W zwiazku z tym, ze moj
> kompostownik jest pelny, moze najlepiéj to tak zostawic i na jesien
dopiero
> zabrac? Czy tez zrobic z tego kupke u siebie w ogrodzie?

Ja bym na Twoim miejscu przeniosła, zwłaszcza jesli masz za dużo czasu.
Zawsze może przechodzić mimo jakis spacerowicz z wózeczkiem, załaduje i

Pozdrawiam serdecznie :-)))
Anula

12. Data: 2002-01-25 13:25:43

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Anula" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>
> Ja bym na Twoim miejscu przeniosła, zwłaszcza jesli masz za dużo czasu.
> Zawsze może przechodzić mimo jakis spacerowicz z wózeczkiem, załaduje i

Myslisz, ze ludzie sa az takie swinie, zeby trociny podbierac? Swoja droga
musze sobie zafundowac zamykany kompostownik, bo mi zwierzyna w tym odkrytym
wszystko rozgrzebuje. Bede wiec resztki warzywno-owocowe, serwetki papierowe
i inne nadajace sie odpadki kuchenne osobno kompostowal a dopiero po
przerobce termicznej dodawal do trawy, lisci i innych odpadow.

Irek

13. Data: 2002-01-25 14:32:55

Temat: Re: Ampelo ...
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisał(a):

> Januszu!
> Niestety na chwilę pożyczona (:-(( a właściciel też miłośnik winorośli, nie
> chce się jej pozbyć. Kupił jš w Bratysławie . Może jednak gdzieś w
> internecie na jakiejś aukcji, albo w księgarni wysyłkowej uda się coś
> takiego znaleźć. Poprzednie wydanie miało tytuł "Reva vinna" doc. J. Blahu.
> Będę szukała.

Wielkie dzięki za dobre chęci! :-)))
Szukam też takiej francuskiej ampelografii: P. Galet "Cepages et Vignoles de
France". Gdyby ktoś miał na zbyciu to chętnie dam zarobić! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2002-01-25 18:35:01

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dopiero
>
> Ja bym na Twoim miejscu przeniosła, zwłaszcza jesli masz za dużo czasu.
> Zawsze może przechodzić mimo jakis spacerowicz z wózeczkiem, załaduje i

;-)))))
Dobre.

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

15. Data: 2002-01-26 10:31:11

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Napisz, czy otrzymałeś dwa moje listy w sprawie przysłanej książki.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

16. Data: 2002-01-26 14:48:15

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>kompostownik jest pelny, moze najlepiéj to tak zostawic i na jesien dopiero
>zabrac? Czy tez zrobic z tego kupke u siebie w ogrodzie?

Ja bym zostawil zeby sobie lezaly, ale ja jestem leniwy...

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

17. Data: 2002-01-27 09:12:41

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> schrieb im Newsbeitrag
> Napisz, czy otrzymałeś dwa moje listy w sprawie przysłanej książki.
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to

Otrzymalem i odpisalem. Pierwszy list nawet ponownie puscilem, bo zauwazylem
z Twojego drugiego, ze nie dostales mojej odpowiedzi. Dziwne. Ktos przejmuje
nasza korespondencje. KGB, Mosad czy Al... al.. no talibany?

Irek

18. Data: 2002-01-27 10:31:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki"
bo zauwazylem
> z Twojego drugiego, ze nie dostales mojej odpowiedzi. Dziwne.

Przepraszam Ciebie i wszystkich, którym nie odpowiedziałem na listy.
Listy takie do mnie nie doszły.
Może już będzie dobrze.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

19. Data: 2002-01-29 14:58:41

Temat: Odp: Poharatane drzewo
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości

> Ja bym zostawil zeby sobie lezaly, ale ja jestem leniwy...

Gdzieś w sieci jest genialna strona Amerykanina Toma Clothiera, który
opisywał, co robi z takimi posiekanymi choinkami bożonarodzeniowymi
(odkupywał od władz miejskich sieczkę za grosze, szczęściarz). Mieszał z
glebą w ogrodzie i robiła się piękna próchnica. Oczywiście jest różnica
między przekopywaniem i posypywaniem:-)))

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2002-02-01 21:50:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam Ciebie i wszystkich, którym nie odpowiedziałem na listy.
> Listy takie do mnie nie doszły.
> Może już będzie dobrze.
Też tak myślę, wprawdzie nie pisałem do Ciebie. Chociaż, skleroza, wybacz.
pozdr. Jerzy

Nasiona klonów
magia ogrodow
nasiona orchidei