Prosba

1. Data: 2000-09-22 06:53:00

Temat: Prosba
Od: "Ania S." <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko dostalo w szkole zadenie:
"Podaj przepis kulinarny do wykanania ktorego nie uzyjesz ani jednego
skladnika pochodzenia roslinnego ani zwierzecego"
Niestety nie mam pojecia co to moze byc, bo nawet herbata odpada.
Prosze o pomoc Ania S.

1. Data: 2000-09-22 07:14:06

Temat: Re: Prosba
Od: "Waldemar Thiel" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania S." <a...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote in message
| Moje dziecko dostalo w szkole zadenie:
| "Podaj przepis kulinarny do wykanania ktorego nie uzyjesz ani
jednego
| skladnika pochodzenia roslinnego ani zwierzecego"

Woda mineralna ? A tak powaznie - sam tez nie wiem co to mogloby
byc...

Waldek

1. Data: 2000-09-22 07:20:28

Od: Wojciech Wierba <w...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

"Ania S." wrote:

> [...]
> skladnika pochodzenia roslinnego ani zwierzecego"
> Niestety nie mam pojecia co to moze byc, bo nawet herbata odpada.

Chyba tylko woda mineralna z sola ale mysle dalej.
Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2000-09-22 07:27:10

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania S." wrote:

> [...]
> skladnika pochodzenia roslinnego ani zwierzecego"
> Niestety nie mam pojecia co to moze byc, bo nawet herbata odpada.

MC Burger :))

sadyl

1. Data: 2000-09-22 07:27:37

Od: "Ean" <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania S. <a...@w...iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qes1v$pbo$...@n...tpi.pl...
> [...]
> skladnika pochodzenia roslinnego ani zwierzecego"
> Niestety nie mam pojecia co to moze byc, bo nawet herbata odpada.

Moze przepis na Coca-Cole ???

A moze np cukierki - karmelki - tyle ze to cukier - czy on sie zalicza do
pochodzenia roslinnego ???

Ean

[zastanawiajaca sie o co pani w szkole chodzilo ...]

1. Data: 2000-09-22 07:33:15

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Ania S. wrote in message <8qes1v$pbo$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>skladnika pochodzenia roslinnego ani zwierzecego"
>Niestety nie mam pojecia co to moze byc, bo nawet herbata odpada.

Czy w tej szkole komus na mozg padlo?! Mecza biedne dzieci. Jedyne co mi
przychodzi do glowy, to babki z blota, takie jak sie robi w piaskownicy ;)))
Dlugo myslalam ale nie znam niczego co by nie wymagalo produktow roslinnych
i zwierzecych.
Nawet, pardon, krowie placki lacza w sobie jedno i drugie ;))
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2000-09-22 07:52:32

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skladnika pochodzenia roslinnego ani zwierzecego"
> Niestety nie mam pojecia co to moze byc, bo nawet herbata odpada.

Myslalam, ze moze chodzi pani o jakies proszkowe zupki, ale tu tez : skrobia
ziemniaczana, mleko odtluszczone, suszone warzywa.
Moze pani mialaa przed oczami fragmenty filmu "Skrzydelko czy nozka" z de
Funesem i chciala zobaczyc ile dzieci pojdzie jej tokiem myslenia. Dziwna
pani, dziwna. Ja poprosze
--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2000-09-22 08:56:38

Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Fri, 22 Sep 2000 07:53:00 +0100 autorstwa Ania S.
(a...@w...iie.pz.zgora.pl):
[...]

Niestety przepis kulinarny nie jest tworem materialnym, jest częścią
wiedzy i umiejętności. W materialny sposób przepis kulinarny może
istnieć jedynie jako utrwalone połączenia między neuronami, jako
tekst na papierze lub jako tekst w intrenecie. Neurony są pochodzenia
zwierzęcego, papier roślinnego, to zostaje tylko intrenet.

Najlepiej niech dziecko przyniesie do szkoły jakiegoś URLa.

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.

1. Data: 2000-09-22 09:43:49

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> "Podaj przepis kulinarny do wykanania ktorego nie uzyjesz ani jednego
> skladnika pochodzenia roslinnego ani zwierzecego"

Zastanawiam sie co Pan/Pani profesor mieli na mysli zadajac takie
pytanie...
Albo cos tak glebkiego ze zglebic sie nie da, albo tak glupiego ze nie
widac dna...
Najpierw pomyslalem jak Sadyl o McCostam bo to czysta chemia,
ale moze wlasnie o to chodzi ze bez jednego z tych dwoch skladnikow
zywienie sie jest nie mozliwe? Nie wiem,a warto by sie zapytac.

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-09-22 10:01:28

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Najlepiej niech dziecko przyniesie do szkoły jakiegoś URLa.

...luzem, w plastikowym wiaderku,
bo wydruk to papier, czyli pochodzenie roślinne :))

sadyl
PS. z plastikiem też nie taka prosta sprawa, bo w wiekszości są to
dalekie przetwory ropy albo węgla czyli tworów jak najbardziej
roślinnych, ino troszku zepsutego przez lata

Kuchnia Polska na ebay.com
Re: sery i oliwki
Re: Zielona h...
Re: Ziemniaki???