Prosba o wyrazenie opinii.

1. Data: 2001-09-27 11:26:53

Temat: Prosba o wyrazenie opinii.
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was, moi kochani.
Pod trescia mojego listu znajduje sie wiersz. Prosilbym Was o ocene i
wypowiedz na temat tego, jaki on jest wedlug Was. Wasza opinia jest dla mnie
o tyle wazna, ze grupa psychologiczna jest grupa na tyle obiektywna w
odniesieniu do wielu innych, ze nalezy ja traktowac powaznie. Po
przeczytaniu Waszych opinii napisze, co mnie sklonilo do zadania tego
pytania.
Okiem spozierając na szlak daleki
Idę przed siebie nie wiedząc dokąd.
Przystaję niekiedy i myślą przemierzam,
bezkresy wonne, połacie nadziei.

Gdziesz jesteś błękicie mych marzeń?
Twój oddech wiatrem czesze me włosy.
Góry wysokie tnąchmury życia,
pną się do nieba, jak myśl człowieka.
Pozdrawiam, Homer

1. Data: 2001-09-27 11:32:06

Temat: Re: Prosba o wyrazenie opinii.
Od: "Elfi" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Hmomerze...
Wiersz jest ładny i poetycki ...
tylko odrobinkę bez sensu...
zwłaszcza druga zwrotka...
tzn ostatni wers.

Pozdrawiam
i mam nadzieję bez żalu...

1. Data: 2001-09-27 11:32:06

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]
"zalatuje" Mickiewiczem, ale ladny ;o)

1. Data: 2001-09-27 11:38:20

Temat: Odp: Prosba o wyrazenie opinii.
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Dziekuje za opinie. Masz zupelna racje. Jak sam to przeczytalem jeszcze raz,
to tkwi tutaj, w drugiej zwrotce, powazny blad. Bardzo sluszna uwaga.
Dzieki.
Homer
Użytkownik Elfi <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ov2lv$ifn$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-27 11:43:14

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Dziekuje za tak pochlebna opinie, ale ten wiersz pisalem osobiscie i na
biegu, to znaczy odpowiadajac na pewien list.
I wlasnie o to mi chodzilo, gdy pisalem, ze wyjasnie w kolejnym liscie,
dlaczego prosze Was o opinie. Otoz na jednej z grup dyskusyjnych oceniono
go, przepraszam za sformulowanie, ale taka jest niektora dzisiejsza
mlodziez, jako pedalski. No i tutaj dochodze do sedna sprawy. W nastepnym
swoim mailu bede prosil o wyjasnienie albo jego probe, dlaczego ocena
niektorych dzialan innych ludzi podlega tak bezsensownej ocenie. Czy to
zazdrosc czy tez nienawisc, ze ktos moze byc od drugiej osoby w czyms lepszy
albo, niekiedy gorszy?
Pozdrawiam, Homer
Użytkownik {Wilma} <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ov2p6$d17$...@g...uci.agh.edu.pl...

1. Data: 2001-09-27 11:48:29

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(ciach)
[...]

Poniekad prawie sobie odpowiedziales. To zalezy na jakiej grupie sie udzielasz.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-09-27 11:53:19

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Staram sie wyczuc, na ktorej mozna cos powiedziec i podyskutowac. Nie chce
zdradzac, z ktorej jest ta opinia mojego "dziela", ale mysle, ze zle
trafilem. Choc, prawde mowiac, mozna sie nawet z takich opinii duzo
dowiedziec i nauczyc, przynajmniej jak unikac i jakich bledow, nie tylko
merytorycznych.
Pozdrowienia, Homer
Użytkownik {Wilma} <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ov3nt$fs7$...@g...uci.agh.edu.pl...

1. Data: 2001-09-27 11:56:43

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niektorych dzialan innych ludzi podlega tak bezsensownej ocenie. Czy to
> zazdrosc czy tez nienawisc, ze ktos moze byc od drugiej osoby w czyms

No coz... widocznie w niektorychk kregach (np. w tych w ktorych obraca sie
opiniodawca Twojego wiersza) wyrazanie uczuc, ba odczuwanie kojarzy sie z
zniewiescialoscia. A skoro zniewiescialosc to latwo juz przypisac mezczyznie
cechy typowej "cioty" czy jak kto woli "pedala".

L.

1. Data: 2001-09-27 11:58:18

Temat: Re: Odp: Prosba o wyrazenie opinii.
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9ov3d3$t8f$...@n...onet.pl, Homer at k...@p...onet.pl wrote
on 27-09-01 13:43:

> [...]
> zazdrosc czy tez nienawisc, ze ktos moze byc od drugiej osoby w czyms lepszy

Witaj Homerze,

troche sie wetne, bo przyznam, ze o ile sam wiersz trudno mi oceniac - jest
najwyrazniej szczery, choc warsztatowo troche nieporadny (metrum sie w
drugiej strofie zachwialo, mysle ze mozna by nad nim jeszcze posiedziec i
dopiescic), to opinia przytoczona z innej grupy nieco mnie zafrapowala.

Domyslam sie, ze osobie, ktora uzyla okreslenia "pedalski", nie odpowiada
Twoj styl i wrazliwosc - moze metafory dla niego zbyt patetyczne (bo
istotnie widac sklonnosc do uwznioslania oraz do poruszania sie w sferze
idei, abstrakcji, bardzo szerokich i wysokich przestrzenii). I domyslam sie,
ze to dla tej osoby po prostu jest nie-meskie, bo: ? - za malo konkretow?
za malo dosadnie?

Nie przejmuj sie - to zdecydowanie problem tej osoby. Mozliwe, ze wiersz mu
sie po prostu nie podobal, ale ostra reakcja krzywdzaca werbalnie druga
osobe wskazuje na jakies wlasne kompleksy, antypatie. Nie potrafi tego
pewnie wyrazic - mozliwe, ze odczuwa pewne rzeczy jako nie-meskie, ale nie
jest swiadomy dlaczego i co konkretnie mu sie nie podoba. Nie ma argumentow
(bo moze nie ma narzedzi intelektualnych do ich skonstruowania), wiec
szafuje emocjonalnymi "kopniakami".
A moze nie mial czasu i mial zly humor? Trudno powiedziec.

Co do wiersza - nie jest w moim guscie, ale wazne, ze Tobie pomaga cos
wyrazic:)))

Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-09-27 12:01:19

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
O wlasnie. O taka wypowiedz mi chodzilo. Jest trafna i sprecyzowana bardzo
dobrze. Ja jestem podobnego zdania, tylko nie chcialem tego pisac nie znajac
Waszych opinii.
Pozdrawiam, Homer
Użytkownik loggy <u...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ov427$hct$...@f...man.torun.pl...