Przetłuszczające sie włosy - ratunku!!!

1. Data: 2002-07-21 20:00:39

Temat: Przetłuszczające sie włosy - ratunku!!!
Od: "Viva" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

heja dziewczyny

Poradzcie cos na przetłuszczające sie włosięta
Propozycje kosmetyków, domowe sposoby i inne mile widziane

Pozdrawiam
V.

1. Data: 2002-07-21 20:10:28

Temat: Re: Przetłuszczające sie włosy - ratunku!!!
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viva" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> heja dziewczyny
>
> Poradzcie cos na przetłuszczające sie włosięta
> Propozycje kosmetyków, domowe sposoby i inne mile widziane
>
> Pozdrawiam
> V.

Ja tez mam przetluszczajace sie wlosy ale niestety nie trafilam na nic co by
zmniejszylo przetluszczanie :( Tez chetnie sie dowiem o sposobach na ten
problem.
A na razie pozostaje mi mycie glowy co drugi dzien. Aha, slyszalam, ze nie
powinno sie uzywac caly czas tego samego szamponu, wiec po zuzyciu kazdej
butelki kupuje cos nowego i jakos sobie radze.
Pzdr.

1. Data: 2002-07-21 20:17:36

Temat: Odp: Przetłuszczające sie włosy - ratunku!!!
Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Viva <v...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahf3sh$isi$...@n...tpi.pl...
> heja dziewczyny
>
> Poradzcie cos na przetłuszczające sie włosięta
> Propozycje kosmetyków, domowe sposoby i inne mile widziane

Twoje włosy przetłuszczają się "bo tak masz"? A może to zależy od fazy
cylku? A może dlatego, że jest ciepło i się kurzy?
Proponowałabym delikatny szampon do głowy i płukanie po umyciu w
ziołach: pokrzywa, szałwia, lawenda.
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-21 20:42:22

Od: "Viva" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinno sie uzywac caly czas tego samego szamponu, wiec po zuzyciu kazdej
> butelki kupuje cos nowego i jakos sobie radze.

ja niedługo zaczne myc codziennie bo na drugi dzień włosy nie wygladaja
ciekawie i równiez zmieniam szampon, ale to nie pomaga
V.

1. Data: 2002-07-21 20:46:37

Od: "Viva" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cylku? A może dlatego, że jest ciepło i się kurzy?
> Proponowałabym delikatny szampon do głowy i płukanie po umyciu w

Pewnie ze "mam tak od zawsze" ale ostatnimi czasy to sie nasiliło, co do
płukania to sprobuje oczywiscie
dzieki

1. Data: 2002-07-21 20:54:34

Od: "damona" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> heja dziewczyny
>
> Poradzcie cos na przetłuszczające sie włosięta
> Propozycje kosmetyków, domowe sposoby i inne mile widziane

> [...]
po odstawieniu pigulek antykoncepcyjnych
zaczely mi sie okropnie przetluszczac wlosy.
pomaga mi farbowanie wlosow, ale to na krotka mete,
bo jak sie tylko pojawia odrosty to jest znowu to samo.
Staram sie nie uzywac szamponow do wlosow
przetluszczajacych, tylko takich, ktore maja jak najmniej
skladnikow obciazajacych wlosy.
Najgorsze jest to, ze mam przy okazji suche koncowki.
Obawiam sie, ze niestety nie ma skutecznego szamponu.
A przesuszanie wlosow powoduje efekt zdwojonego przetluszczenia.

Pomaga tez nieuzywanie suszarki do wlosow.
pzdr. d.

1. Data: 2002-07-21 22:17:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ja tez mam przetluszczajace sie wlosy ale niestety nie trafilam na nic co by
> zmniejszylo przetluszczanie :( Tez chetnie sie dowiem o sposobach na ten
> problem.

ja rowniez ma "tluste" wlosy i z radze sobie z nim tak, ze
myje je codziennie :-)
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-22 12:29:26

Od: "Magda" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj szamponu PREGAINE, z apteki. Jest ok.
Magda

1. Data: 2002-07-22 19:02:43

Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Viva

> Pewnie ze "mam tak od zawsze" ale ostatnimi czasy to sie nasiliło,
co do
> płukania to sprobuje oczywiscie
> dzieki

Sorki, ale wczoraj pomyliły mi zioła. Pokrzywa i szłwia są do suchych
włosów.
Do tłustych: lawenda, nagietek, skrzyp, krwawnik, mięta, melisa, sok z
cytryny.

Szampon ziołowy:
Do porcji łagodnego szamponu (np. dla dzieci) dodać 2 łyzki mocnego
odwru z jednego z wybranych ziół.

A specjalnie do tłustch:
Na małym ogniu gotować 2 łyżki kory mydłokowej w 2,5 szklanki wody
przez 30min. Uzyskanym wywarem myć włosy.

--
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-23 07:00:31

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Viva napisał/a :

>Pewnie ze "mam tak od zawsze" ale ostatnimi czasy to sie nasiliło, co do
>płukania to sprobuje oczywiscie
>dzieki

A ja dokładam jeszcze do tego przetłuszczania problem z łupieżem jak
tylko trafię na "niewłaściwy" szampon.
Nie wiem od czego to zależy, ale używam wyłącznie szamponów
przeciwłupieżowych (obecnie coś tam z Avonu) i po paru butelkach muszę
znów szukać innego, bo włosy jakby przyzwyczajają się i wygląda to
okropnie. A bardzo trudno jest mi znaleźć kolejny szampon, który
pomaga.

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH