czy malujecie sie w wolne dni?

1. Data: 2002-07-21 18:44:11

Temat: czy malujecie sie w wolne dni?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawa jestem, czy malujecie sie np. w weekendy, wakacje, czy raczej
odpuszczacie sobie i dajecie "odpoczac" buzi?

1. Data: 2002-07-21 18:53:33

Temat: Re: czy malujecie sie w wolne dni?
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahev8e$2ej9$...@p...acn.pl...
> ciekawa jestem, czy malujecie sie np. w weekendy, wakacje, czy raczej
> odpuszczacie sobie i dajecie "odpoczac" buzi?

zero makijazyku , chyba ze planuje kontakty z ludzmi:)) maseczka na wlosy ,
maseczka na twarz i polgodzinna kapiolka z czyms fajnym:)))
==
annaM

1. Data: 2002-07-21 18:57:41

Temat: Odp: czy malujecie sie w wolne dni?
Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawa jestem, czy malujecie sie np. w weekendy, wakacje, czy
raczej
> odpuszczacie sobie i dajecie "odpoczac" buzi?

Nigdy w wolne dni, a w ogóle latem oszczędniej i rzadziej niż zimą.
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-21 19:04:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> ciekawa jestem, czy malujecie sie np. w weekendy, wakacje, czy raczej
> odpuszczacie sobie i dajecie "odpoczac" buzi?

w wolne dni tylko majkijaz oczu
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-21 19:30:48

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko rzęsy i błyszczek:) i słonko
Hanuś

1. Data: 2002-07-21 19:50:18

Od: "Piotrosia" <P...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> :
> ciekawa jestem, czy malujecie sie np. w weekendy, wakacje, czy raczej
> odpuszczacie sobie i dajecie "odpoczac" buzi?

Tak, chyba że wiem, że na 100% zostanę w domu. Jednak z makijażem czuję się
odświeżona, jest mi po prostu lepiej:))) A o to chyba chodzi?? W wakacje,
nawet jak szłam do pracy nie malowałam się dwukrotnie, po bardzo udanych,
słonecznych wczasach. Wyglądałam rewelacyjne bez makijazu;-))

Piotrosia
http://MySide.prv.pl

1. Data: 2002-07-21 20:57:58

Od: Agnieszka Slota <a...@e...kernel.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote:
> ciekawa jestem, czy malujecie sie np. w weekendy, wakacje, czy raczej
> odpuszczacie sobie i dajecie "odpoczac" buzi?
Hm, moj "makijaz" codzienny ma raczej charakter zabiegow higienicznych,
ktore maja na celu przezycie spotkania z lustrem :) i sklada sie z porannych
i wieczornych okladow z rumianku, ktory dziala na moja skore odczulajaco
i jednoczesnie moje oczy swietnie znosza ulatniajace sie "olejki eteryczne".
Po wyschnieciu twarzy zawsze nakladam odrobine kremu do cery wrazliwej
Clarinsa na dzien lub na noc, zaleznie od pory doby.
Gdy gdzies wychodze poza tzw dom (heh, min. 6 dni w tygodniu) nakladam
jedynie podklad Clarinsa, ktory zreszta wszedzie nosze ze soba.
Nie uzywam nic wiecej, poniewaz wszystko z wyjatkiem rumianku
i (niestety drogiego) Clarinsa wplywa uczulajaco na skore twarzy badz
na oczy (cos sie tam ulatnia z biegiem czasu, i powoduje u mnie zapalenie
spojowek!).

Pozdrawiam
AS

1. Data: 2002-07-21 21:02:52

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> ciekawa jestem, czy malujecie sie np. w weekendy, wakacje, czy raczej
> odpuszczacie sobie i dajecie "odpoczac" buzi?

Maluję się zarówno w weekendy jak i w dzień powszedni. Mój makijaż nie jest
"obfity". Nakładam podkład, puder, podkreślam oczy i usta. Robię to ponieważ
mam poczucie, że moją cerą z popękanymi naczynkami nie bardzo mogę pokazać
się ludziom. A nie pamiętam weekendu, który przesiedziałabym w domu, więc
jest to dla mnie tak samo aktywny czas jak w ciągu calego tygodnia.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2002-07-22 08:16:47

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote:
> ciekawa jestem, czy malujecie sie np. w weekendy, wakacje, czy raczej
> odpuszczacie sobie i dajecie "odpoczac" buzi?

Poza imprezami to moj makijaz zalezy wybitnie od checi i nastroju, wiec
w weekend bywa, ze makijaz jest bardziej prawdopodobny niz w tygodniu :)

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-07-22 18:08:31

Od: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie już słyszeliście, że bardzo znana osoba, "Rena" <r...@p...pl>,
obwieściła:

>ciekawa jestem, czy malujecie sie np. w weekendy, wakacje, czy raczej
>odpuszczacie sobie i dajecie "odpoczac" buzi?

Mam 3-miesięczne wakacje i musowo sobie odpuszczam wszelkie podkłady,
pudry itp, chyba że idę gdzieś z oficjalną wizytą. Oczywiście pozostałe
zabiegi pielęgnacyjne przeprowadzam, a nawet intensyfikuję ze względu na
słońce - a po tych 3 miesiącach skóra jest zupełnie inna.

Agnieszka
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ _.-.
) {_}^ )' Agnieszka Krysiak '( ^{_} (

Uwaga na kremy z AHA
pękające naczynka
czasopisma - Elle, TS, itp.
KW - glupiutkie pytanie
próbki kosmetyków lepsze niz produkty????