czasopisma - Elle, TS, itp.

1. Data: 2002-07-21 12:48:21

Temat: czasopisma - Elle, TS, itp.
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny
Chcialam Was zapytac jakie czasopisma "kobiece" kupujecie? Co o nich
sadzicie, czy sa ciekawe, warte swojej ceny? I czy jest duzo probek? ;)
Ja przez dlugi czas trzymalam sie z daleka od prasy "kobiecej" wiec niezbyt
sie orientuje w temacie. W zasadzie internet mi ja zastepuje, ale czasem
chcialoby sie wziac gazete do reki, no i oczywiscie te probki... :)
pzdr.

1. Data: 2002-07-21 13:36:10

Temat: Re: czasopisma - Elle, TS, itp.
Od: "eKinga" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czesc dziewczyny
> Chcialam Was zapytac jakie czasopisma "kobiece" kupujecie?

Czesc,

w koncu i ja tu dotarlam.:)

Nie czytalam pism kobiecych bardzo dlugo, choc czasem dziennikarski
obowiazek kaze mi je przejrzec. Ostatnio jednak polecono mi Zwierciadlo i
jestem bardzo zadowolona. Z kobiecych sa jeszcze Wysokie Obcasy, ktore
czytam.

> [...]
> sadzicie, czy sa ciekawe, warte swojej ceny? I czy jest duzo probek? ;)
> Ja przez dlugi czas trzymalam sie z daleka od prasy "kobiecej" wiec

Moim zdaniem te dwa sa ciekawe. Co prawda nie za wiele tam o urodzie i
modzie (po jednym, dwa artykuly w numerze) co mi w zupelnosci wystarcza.
Duzo wiecej do poczytania na inne tematy. W Zwierciadle lubie opowiadania
Paula Coello, felietony Magdy Srody, cale mi odpowiada.
Probek w tych pismach niewiele.

Pozdrawiam

Kinga

1. Data: 2002-07-21 13:48:20

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialam Was zapytac jakie czasopisma "kobiece" kupujecie? Co o nich
> sadzicie, czy sa ciekawe, warte swojej ceny?

czytam elle, urode i twoj styl - maja bardzo ciekawe artykuly,
felietony, konkursy, nowinki kosmetyczne, ale najbardziej lubie
artykuly z dziedziny psychologii, socjologii, seksuologii.
nie przepadam za to czytac o modzie, bo i tak robie po swojemu:)

probek maja duzo, innych gadzetow typu torebka, kosmetyczka itp.

1. Data: 2002-07-21 13:49:48

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaśka wrote:
> Czesc dziewczyny
> Chcialam Was zapytac jakie czasopisma "kobiece" kupujecie?

Kupuję sporadycznie. Nie mam ściśle określonych "ulubionych" tytułów. I
za każdym razem postanawiam nie robić tego więcej ;-). IMO strata przede
wszystkim pieniędzy, bo czasu i tak niewiele poświęcam na ich "czytanie".

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-07-21 14:39:06

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czytam dość sporo czasopism kobiecych i niestety z przykrością
stwierdzam, że coraz częściej artykuły w różnych gazetach powtarzają się,
występują te same tematy; naprawdę mało jest ciekawych i zarazem
oryginalnych pisemek kobiecych...

Lubię "Urodę". W "Elle" też czasami jest coś interesującego. Poza tym
często jakiś numer innego pisma jest bardzo fajny, a następny już mniej.
Wszystko zależy pewnie od tego co nas interesuje - czy wolimy pooglądać
zdjęcia z wybiegów mody, przejrzeć porady kosmetyczne czy też poczytać
ciekawe artykuły czy też wywiady ze znanymi ludźmi.
Moim zdaniem popsuł się bardzo "COSMOPOLITAN" - jest po prostu nudny; nie
przepadam też ostatnio za "Twoim STYLEM".

Jeśli zaś chodzi o próbki - to ostatnio coś ich bardzo mało - jedna, dwie na
numer. (rzadko trzy, cztery) Pamiętam, że kiedyś było ich znacznie
więcej...

Hmmm... Trochę sobie ponarzekałam... a przy okazji witam wszystkie
"czytelniczki" tej grupy dyskusyjnej, jako że jest to mój pierwszy post
tutaj. :-)

Pozdrawiam,
K.

1. Data: 2002-07-21 14:57:38

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Czesc dziewczyny
> Chcialam Was zapytac jakie czasopisma "kobiece" kupujecie?

To i ja się wypowiem. Dość długo regularnie kupowałam Twój Styl. Teraz
kupuję znacznie rzadziej, bo nie nadążam z czytaniem. A opinia? Lubię ich
felietony i reportaże. Omijam cały dział o modzie - zdecydowanie nie moje
fasony i jak już ktoś wcześniej napisał, drażnią mnie teksty typu "bluzeczka
na każdą kieszeń za jedyny 1000 PLN" Omijam też porady dotyczące makijażu -
szlag mnie trafia, kiedy czytam np. "górną powiekę malujemy grubą czarną
kreską" i w całym artykule nie ma słowa o tym, że nie każde oko dobrze
wygląda z tą czarną krechą. Moja rogata dusza buntuje się całym swoim
jestestwem przeciwko takiemu wciskaniu ludziom prawd absolutnych. Ostatnio w
którymś czasopiśmie ktoś musiał napisać, że "na górną powiekę nakładamy cień
w kolorze różowo-fiołkowym", bo od kilku dni widzę na ulicach tak właśnie
umalowane dziewczyny. Większość wygląda jakby przed chwilą przestała
płakać, albo miała ostre zapalenie spojówek. Ło jeżu! Niechby przynajmniej
napisali, że ten kolorek nie do każdej karnacji pasuje!
Anka
Acha - próbki lubię i zużywam, gadżety oddaję koleżankom mojego 10-letniego
syna:)

1. Data: 2002-07-21 15:01:50

Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie orientuje w temacie. W zasadzie internet mi ja zastepuje, ale czasem
> chcialoby sie wziac gazete do reki, no i oczywiscie te probki... :)
Uważam, że gazety typu "Elle", "Twój Styl", "Cosmopolitan", "Sukces", to
zapychacze czasu, moim zdaniem marna to rozrywka czytanie takiej gazety.
Jedyne, co mnie w nich ciekawi, to zdjęcia - interesuję się modą i w ogóle
lubię oglądać zdjęcia ładnie i ciekawie ubranych ludzi. Wg mnie
najnudniejsze są te wywiady i promowanie snobistycznego stylu życia.
No i jeszcze jedno - większość stron to reklamy lub artykuły promocyjne...
Ale oczywiście każdy ma swoje zdanie i jeżeli ktoś lubi takie gazety, to
jego sprawa :)))
Z pism kobiecych kupuje tylko "Shape" - jest parę ciekawych rzeczy, głównie
o zdrowiu i sporcie, ale również większość pisma to reklamy....
Z tego, co wiem, próbki kosmetyków można dostać dzwoniąc na infolinie
producentów/dystrybutorów.

--
mangha

Do what thou wilt shall be the whole of the Law.

1. Data: 2002-07-21 15:33:46

Od: "damona" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie orientuje w temacie. W zasadzie internet mi ja zastepuje, ale czasem
> chcialoby sie wziac gazete do reki, no i oczywiscie te probki... :)

jak mam potrzebe poczytania czegos babskiego to zazwyczaj kupuje Vive.
Czesto przegladam rozne gazety w empiku i dochodze do wniosku,
ze w wiekszosci z nich jest prawie to samo i w dodatku malo ciekawe.
gazety typu cosmo mnie nie interesuja, uwazam ze sa wyjatkowo denne
i nawet dolaczony gadzet nie jest w stanie skusic mnie do zakupu.
Kiedys lubilam TS i mimo, ze byl adresowany do starszych
kobiet niz ja wtedy bylam, to czytalam go od deski do deski.
Elle czyatam bardzo sporadycznie, i to jak dostane od kogos.
Kiedys ciekawy byl tez Votre Beaute, no ale go juz nie ma i szkoda.

Najczesciej jednak jak mam cos kupic to wybieram pismo
branzowe, ktore mnie zawodowo inspiruje.
pzdr.:) d.

1. Data: 2002-07-21 15:43:53

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedys ciekawy byl tez Votre Beaute, no ale go juz nie ma i szkoda.

caly zespol dawnego VB pracuje nad nowym miesiecznikiem, ktory
niedlugo sie ukaze:)

1. Data: 2002-07-21 15:51:44

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> caly zespol dawnego VB pracuje nad nowym miesiecznikiem, ktory
> niedlugo sie ukaze:)

A moze wiesz mniej wiecej kiedy to bedzie? :) Slyszalam na forum gazety.pl
dobre opinie o VB.

KW - glupiutkie pytanie
próbki kosmetyków lepsze niz produkty????
testery perfum
przeboje kosmetyczne
dobry dermatolog poszukiwany