próbki kosmetyków lepsze niz produkty????

1. Data: 2002-07-21 12:08:35

Temat: próbki kosmetyków lepsze niz produkty????
Od: agawu <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie jeszcze raz

Czy Wy macie tak samo, ze uzywacie probek kosmetykow (patrz duza ilosc
dolaczanych do popularnych magazynow) i mówicie: ojej, to rzeczywiscie
działa. To jest super!, po czym kupujecie ten sam produkt w perfumerii
i przy uzywaniu go nie jestescie juz tak zadowolone?

Slyszalam ze w probkach kosmetykow w wiekszosci przypadkow nie znajduje
sie ten sam kosmetyk co na opakowaniu, tylko zawsze o klase lepszy (albo
inny produkt, albo produkowany poza granicami Polski itp.). Plotka???

Pozdrawiam
agawu

1. Data: 2002-07-21 12:19:24

Temat: Re: próbki kosmetyków lepsze niz produkty????
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie ten sam kosmetyk co na opakowaniu, tylko zawsze o klase lepszy (albo
> inny produkt, albo produkowany poza granicami Polski itp.). Plotka???

Tez to slyszalam , ale mnie osobiscie to sie nie zdarza. Korzystam z probek
, ale nigdy nie wydawaly mi sie lepsze ani gorsze od kupionego potem
produktu. Moze chodzi o to , ze skora sie przyzwyczaja?
==
annaM

1. Data: 2002-07-21 12:46:22

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agawu wrote:

> Slyszalam ze w probkach kosmetykow w wiekszosci przypadkow nie znajduje
> sie ten sam kosmetyk co na opakowaniu, tylko zawsze o klase lepszy (albo
> inny produkt, albo produkowany poza granicami Polski itp.). Plotka???

Nie wiem czy plotka, ale moje odczucia sie; z tym pokrywaja; :-(.
Szczególnie widze; to na przyk?adzie podk?adów i kremów koloryzuja;cych -
próbka jest ok a jak kupie; ten produkt, to la;duje w koszu.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-07-21 12:50:31

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "agawu"
> [...]
> działa. To jest super!, po czym kupujecie ten sam produkt w perfumerii
> i przy uzywaniu go nie jestescie juz tak zadowolone?

To faktycznie zadziwiajace, kilkakrotnie (nie zawsze) mialam
takie wrazenie, ale nie analizowalam tego stwierdzajac ze
wydaje mi sie..ale teraz?
Asia Slocka

1. Data: 2002-07-21 12:54:10

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zGosiula wrote:
> [nie ważne ;-)]

Przepraszam za złe kodowanie. Postaram się poprawić ;-).

--
Pomóż dzieciom: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2002-07-21 13:43:23

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja mam odwrotnie - po uzyciu probki mysle "zadna rewelacja"

1. Data: 2002-07-21 14:43:48

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialam tak z szamponem HERBAL ESSENCES. Pomyslalam po uzyciu próbki, ze
to prawdziwa rewelacja i kupilam, ale po paru myciach wlosy zaczely
przypominac sianko i mycie nie bylo juz takie przyjemne.

Moze zle dobralam rodzaj szamponu (na poczatku bylo jednak ok), moze wlosy
sie przyzwyczaily? A moze rzeczywiscie cos w tej plotce z próbkami jest?!
:-)

Teraz kupilam inny i jest caly czas OK.

Pozdrawiam,
K.

1. Data: 2002-07-21 18:39:43

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koala <k...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3d3ac98d$1...@n...vogel.pl...
> [...]
> sie przyzwyczaily? A moze rzeczywiscie cos w tej plotce z próbkami jest?!

niestety , z szamponami tak juz jest . nie zawsze pasuja , ja mam problemy
z doborem szamponow , niby ok ale odkad nie ma ipowego ultra doux to jednak
czegos mi brak
==
annaM

1. Data: 2002-07-21 19:49:05

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie, też kilka razy tak było że próbka się sprawdziła a produkt nie.
Czemu?...czary:)
Hanuś

testery perfum
przeboje kosmetyczne