pękające naczynka

1. Data: 2002-07-21 15:01:41

Temat: pękające naczynka
Od: "Monika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Bardzo dobry pomysł z utworzeniem tej grupy- dopisuję się szybciutko!
Mój problem to popękane naczynka na nosie i policzkach. Czy znacie może
wypróbowany sposób na ich złagodzenie? Używam kremu Diroseal (Avene), kremu
Eris z wyciągiem z kasztanowca, filtrów p.słonecznych, nic nie pomaga.
Wystarczy zmiana temperatury otoczenia lub zdenerwowanie aby pojawiły się
sine rumieńce.
Pozdrawiam. Monika Katarzyna

1. Data: 2002-07-21 15:39:23

Temat: Re: pękające naczynka
Od: "Gingo" <p...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

ciao, non so di cosa parlate io sono italiano non capisco di coda discutete
se vuoi essere cosě gentile di spiegarmi tutto , sempre se capisci la mia
lingua ciao ciao mail to: f...@h...com

1. Data: 2002-07-21 15:44:48

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
discutete
> se vuoi essere cosě gentile di spiegarmi tutto , sempre se capisci

sorry - not capito:)

1. Data: 2002-07-21 15:47:50

Od: "Gingo" <p...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

hehe nemmeno io vi capisco non parlo lavostra lingua mi piacerebbe sapere di
cosa parlate su questo news scusate sono italiano e sono incuriosito dato
che vedo solo nomi di women mail to: :f...@h...com

1. Data: 2002-07-21 15:58:13

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gingo" <p...@l...it> napisał w wiadomości
> [...]
di
> cosa parlate su questo news scusate sono italiano e sono incuriosito dato

In English, please :)

1. Data: 2002-07-21 16:03:11

Od: "Gingo" <p...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

ci provo ma non vi assicuro niente , iam italian boy not speaking your
language is not speaking very good english, iam curiosity of your news
because many girl on this news my name is Gianni is am italian on italy ok ,
sorry

1. Data: 2002-07-21 16:09:07

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> iam curiosity of your news
> because many girl on this news my name is Gianni is am italian on
italy ok ,

ech ci wlosi - gorace chlopaki:)))

1. Data: 2002-07-21 16:14:33

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> language is not speaking very good english, iam curiosity of your news
> because many girl on this news my name is Gianni is am italian on italy ok

We are Polish women and we speak here about beauty. We don't know (most of
us, I think) Italian so don't write here in your language. I don't think
you'll be interested in our topics (beauty and cosmetics) but, all in all,
it was nice to meet you.

1. Data: 2002-07-21 16:15:52

Temat: Odp: pękające naczynka
Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <a...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahei60$l8$...@n...tpi.pl...
> [...]
pomaga.
> Wystarczy zmiana temperatury otoczenia lub zdenerwowanie aby

Możesz uzywać olejku cytrynowego 2% roztwór wodny do przemywania.
Możesz zmieszać go z olejkiem z neroli (kwiat gorzkiej pomarańczy) -
ma silne działanie regenerujące skórę.
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-21 16:26:19

Od: "Gingo" <p...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

hehehe you polish womem a ok very important , sorry not speak english .
beauty and cosmetics ok la spiegazione of nany girlok baci baci and by by

> [...]
> you'll be interested in our topics (beauty and cosmetics) but, all in all,

czasopisma - Elle, TS, itp.
KW - glupiutkie pytanie
próbki kosmetyków lepsze niz produkty????
testery perfum
przeboje kosmetyczne