Odp: Przychodnie stomatologiczne we Wroclawiu

1. Data: 1999-12-27 11:41:21

Temat: Odp: Przychodnie stomatologiczne we Wroclawiu
Od: "Andrzej Karpicz" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prywatnych przychodni stomatologicznych (Evadent,
> Stomadent, Unident, itp.)?
> Interesuje mnie poziom obslugi i cen, jakosc
> uslug oraz ogolne odczucia.
Korzystałem parę razy z usług Stomadentu. To było parę lat temu (z 4 lub 5
lat temu). Odczucia są miłe, bo ich nie ma. Nic się nie czuje :) Robili
szybko i przyjemnie. Tyle tylko, że od tamtej pory z zębami, które mi robili
byłem ponownie u innego dentysty. Do tego płaciłem im wtedy kuuuuupę siana.
Nie opłaca się. Lepiej iść do sprawdzonego, prywatnego gabinetu. Koszta są
dużo niższe, a jakość usług oceniam na wyższym poziomie. Wadą gabinetów jest
to, że jeżeli np. potrzebujesz zdjęcie zęba trzeba jechać do jakiegoś
rentgena, przez co wydłuża się czas leczenia zęba.

karpi

2. Data: 1999-12-28 12:54:28

Od: "Rokit" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taki gabinet
www.dental.wroc.pl

jest OK

Użytkownik Andrzej Karpicz <a...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:BfI94.7408$W...@n...tpnet.pl...
> [...]
> to, że jeżeli np. potrzebujesz zdjęcie zęba trzeba jechać do jakiegoś
> rentgena, przez co wydłuża się czas leczenia zęba.

Odp: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Odp: trwalosc polopiryny (Re: Testowanie dwu leków...)
SERWISY TEMATYCZNE
Zapalenie zatok?
Dobrodziejstwa krwiodawstwa?