Odp: Re:Problem z postami

From: "Jagoda" <b...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: Re:Problem z postami
Date: Wed, 16 Aug 2000 08:43:31 GMT

Ja widzę Twój post jako jeden z trzech na liście z czternastego sierpnia ,
piętnastego ....tylko jeden jedyny od Bartka, co ma kłopot z plamą, a
dwunastego tylko dwa posty...... Co się dzieje???? Czy może wszyscy
ogrodnicy opuścili tę grupę dyskusyjną ? Czy może serwer ma filtr i
przepuszcza tylko niektóre.
Przez długi czas nie ściągało mi nic z grupy, tylko pokazywało następującą
informację:
" Odebrano nieznaną odpowiedź na żądanie
informacji z serwera grup dyskusyjnych 'grupy' " Do tego znak
ostrzegawczy..... wykrzyknik w trójkącie na żółtym tle. Czy to nie wirus
jakiś ????
Prywatne konto też miałam kompletnie zablokowane w każdą stronę.... (:-(((
Teraz wydaje mi się, że wszystko wróciło do normy, ale ta frekwencja coś
mnie niepokoi
Nie mam też pewności, czy ten post dotrze na na listę. Proszę więc o
informację czy jestem do Was dopuszczona ....... (:-)))

Pozdrawiam - B.M.- Jagoda
Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Od dłuższego czasu nie mogę wysłać nic na grupę a jak czytam inni też mają
problemy z
> postami. Czy może ktoś wie co jest tego przyczyną i gdzie interweniować?
Próbowałem
.