Re:Problem z postami

1. Data: 2000-08-14 14:49:37

Temat: Re:Problem z postami
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu nie mogę wysłać nic na grupę a jak czytam inni też mają problemy z

postami. Czy może ktoś wie co jest tego przyczyną i gdzie interweniować? Próbowałem
skontaktować się z Newsgate ale nikt nie odpowiada. Teraz próbuję wysłać post przez
bramkę www>news . Czy doszło?
AM

Udana randka tylko w WP! Kliknij i zobacz! <http://kawiarenka.wp.pl/>

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-08-16 08:43:31

Temat: Odp: Re:Problem z postami
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja widzę Twój post jako jeden z trzech na liście z czternastego sierpnia ,
piętnastego ....tylko jeden jedyny od Bartka, co ma kłopot z plamą, a
dwunastego tylko dwa posty...... Co się dzieje???? Czy może wszyscy
ogrodnicy opuścili tę grupę dyskusyjną ? Czy może serwer ma filtr i
przepuszcza tylko niektóre.
Przez długi czas nie ściągało mi nic z grupy, tylko pokazywało następującą
informację:
" Odebrano nieznaną odpowiedź na żądanie
informacji z serwera grup dyskusyjnych 'grupy' " Do tego znak
ostrzegawczy..... wykrzyknik w trójkącie na żółtym tle. Czy to nie wirus
jakiś ????
Prywatne konto też miałam kompletnie zablokowane w każdą stronę.... (:-(((
Teraz wydaje mi się, że wszystko wróciło do normy, ale ta frekwencja coś
mnie niepokoi
Nie mam też pewności, czy ten post dotrze na na listę. Proszę więc o
informację czy jestem do Was dopuszczona ....... (:-)))

Pozdrawiam - B.M.- Jagoda

.

3. Data: 2000-08-16 09:02:27

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

O rety !!!!! Widzę się na liście (:-))))) Chyba jest dobrze!!!! Oby nie
zapeszyć !!!

Pozdrówki -Jagoda

4. Data: 2000-08-16 10:15:24

Temat: Cos nie tak z tym serwerem
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze Was, a inni pewnie na urlopach,
ale nie chcial wyslac wiadomosci.
Komunikaty podobne jak u Jagody.
Pozdrawiam, Ewa

5. Data: 2000-08-17 03:39:17

Temat: Re: Re:Problem z postami
Od: "Przemysław Widawski" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogrodnicy pewnie sa w ogródkach bo ładna pogoda. :)

6. Data: 2000-08-17 07:52:06

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako alternatywe lub uzupelnienie dla news mozna zalozyc liste dystrybucyjna
(mailingowa), gdzie kazdy otrzymuje wiadomosci do swojej skrzynki + archiwum
trzymane na serwerze. Mozna tam wysylac takze zalaczniki binarne.Sam
prowadze od ponad 2 lat taka liste obslugiwana przez amerykanski serwer.
Czasem tylko jest uciazliwe dostanie sie do archiwum z powodu powonego
transferu. Mozna tez zalatwic podobny serwer w Polsce, mam tylko watpliwosci
co do binariow i archiwum.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.iko.pl

7. Data: 2000-08-18 07:52:33

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej M napisał(a):

> Od dłuższego czasu nie mogę wysłać nic na grupę a jak czytam inni też majš problemy
> postami. Czy może ktoś wie co jest tego przyczynš i gdzie interweniować? Próbowałem
> skontaktować się z Newsgate ale nikt nie odpowiada. Teraz próbuję wysłać post przez
> bramkę www>news . Czy doszło?
> AM

U mnie to samo. Wczoraj wysłałem odpowiedź Piotrowi Kieracinskiemu (Winogrona) i jej
nie
widzę choć w folderze poczty wysłanej jest. :-(
Czyżby zadziałała stara zasada prawa Murphy'ego, że jak coś się może schrzanić to
schrzani sie na pewno??? :-(
Pozdrawiam
Janusz

Re: Datury i ich dziury