plama z dlugopisu

1. Data: 2000-08-15 03:07:36

Temat: plama z dlugopisu
Od: "Bartek Koz" <b...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Nie wiem czy to dobra lista, pewnie nie, ale nie wiem ktora bylaby
odpowiednia.

Mam problem i to powazny. Poplamilem tuszem z dlugopisu welurowa
kanape.Wyciekl mi cholera jak nosilem dlugopis w kieszeni spodni. Kanapa
nalezy do wlasciciela mieszkania, ktore wynajmuje i jak wroci moze mnie
niezle skasowac bo kanapa wyglada na droga. A tak poza tym to szkoda mi jej
i goscia jak przyjedzie i zobaczy co z nia zrobilem. Plama jest wielkosci 50
groszy i ma kolor niebieski, kanapa zas jest jasno brazowa, takze rzuca sie
w oczy z daleka.

Czy macie jakies sprawdzone rady jak to usunac bez szkody dla materialu?
Jakis srodek z drogerii czy moze domowy sposob?

Bede niezmiernie wdzieczny za rady.

Pozdrawiam

zdesperowany

Bartek Kozlowski
Tajpej

_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl

2. Data: 2000-08-16 01:43:17

Temat: Re: plama z dlugopisu
Od: "Jarosław Downar" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek Koz" <b...@u...net> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Czy macie jakies sprawdzone rady jak to usunac bez szkody dla materialu?
> Jakis srodek z drogerii czy moze domowy sposob?

Witam.

Tez mialem podobna (z wlasna kanapa) przygode. Nawet chyba gorzej bo moja
jest zolta (żółta). Usunalem plame praktycznie bez sladu przy pomocy wodki
(spirytusu) i chusteczek. Ostroznie bo spirytus powoduje rozcienczenie tuszu
i mozna sprawe pogorszyc (plama sie rozleje). Wazny jest czas od rozlania.
Im szybciej tym lepiej.

Pozdrawiam
Jaroslaw Downar

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-08-16 08:37:29

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Downar napisał(a) w wiadomości:
<8ncs4p$8jq$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

>Użytkownik "Bartek Koz" <b...@u...net> napisał w wiadomości

rzuca

>(spirytusu) i chusteczek. Ostroznie bo spirytus powoduje rozcienczenie
tuszu
>i mozna sprawe pogorszyc (plama sie rozleje). Wazny jest czas od rozlania.

Najlepsza bedzie wodka gaunkowa w kolorze kanapy: angielska gorzka plus
advocaat lub ewentualnie brandy... ;-)
Pozdr.
Grzegorz

4. Data: 2000-08-16 12:19:36

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Koz wrote:

> Czy macie jakies sprawdzone rady jak to usunac bez szkody dla materialu?
> Jakis srodek z drogerii czy moze domowy sposob?

Wolgotny kwasek cytrynowy - posypac, czekac az naciagnie kolor, usunac i kolejna
porcje kwasku, az do skutku.

Pozdrawiam,
robal.

Re:Problem z postami