Róże - szkodniki

1. Data: 2000-05-15 09:00:01

Temat: Róże - szkodniki
Od: "Włodzimierz Skoczylas" <w...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do szanownych grupowiczów pytanie.Na moich różach szczególnie młodych
zauważyłem więdnące wierzchołki pędów .Po bliższym podejrzeniu okazało się ,
że w pędach tych(w środku) pojawiły się małe białe gąsieniczki wyjadające
pęd od środka.
Jeśli ktoś wie co to jest i jak to zwalczyć proszę o pilną odpowiedź.

Pozdrawiam
Włodek
w...@d...com.pl

2. Data: 2000-05-15 23:24:39

Temat: Odp: Róże - szkodniki
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Włodzimierz Skoczylas <w...@d...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8foemn$hhr$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
> pęd od środka.
> Jeśli ktoś wie co to jest i jak to zwalczyć proszę o pilną odpowiedź.
Niedawno było o tym na grupie.
Poszukaj.
U mnie tez to swinstwo bylo na rozy cukrowej.
Obcielam wszystkie wierzcholki pedow.
Dwa razy opryski: Karate i jakiś drugi srodek owadobojczy.
To sa chyba pedowki.
Zobacze czy sie znow pojawia.
Dzialaj szybko, bo niszcza pedy - draza kanaly wzdluz.
Pozdro
Ewa

3. Data: 2000-05-17 08:57:09

Od: "Włodzimierz Skoczylas" <w...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora