Spsob na wrednych sasiadow

1. Data: 2000-05-15 09:05:34

Temat: Spsob na wrednych sasiadow
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Mam nie lada problem. Nade mna mieszkaja takie prymitywy, co to mi w
zeszlym roku zawalily rosliny gruzem, a w tym zalatwiaja je woda. Jak?
Ano: podlewaja swoje roslinki (bo hoduja jakies - zeby wygladac na
takich schludnych i pozadnych, a jakze) tak mocno, ze przez otwory
odplywowe, ktore sa w donicach balkonowych (mam donice takie od razu z
balkonem budowane), woda leje sie strumieniem przez jakies 5-7 godzin
kazdego dnia. Efekt:
1. w miejscu, gdzie ten strumien sie leje (a obszar jest spora ze
wzgledu na zmienne wiatry) wszystkie mlode rosliny sa niszczone
2. ziemia w moich donicach przypomina zdecydowanie bagno, a nie ziemie,
przez co zalega sie wszelkierj masci paskudztwo, a czesc roslinek gnije
:(
Zaznaczam, ze kulutralhne metody w tym przypadku nie dzialaja. Zalatac
im otworow odplywowych nie moge, bo sa zbyt wysoko, a do tego trzeba by
wisiec za balkonem 9robota dla ludzi z uprawneiniami do pracy na
wysokosci) - bo gdyby nie to, tobym w nocy po cichu zacementowala.
Potrzebny mi jakis spsob, zeby im balkon obrzudzic - moze jakies robale,
co do iglakow leza (ja nie mam, a oni tak) albo inna metpda? A moze paru
siolnych grupowiczow by im "wyjasnbilo" co nieco? (tym bardziej, ze moze
bedzie wkrotce okazaj do ewentulaneju wizyty u mnie, bo jak dobrze
pojdzie, to bede oblewac male co nieco).
Pordzcie cos skutecznego, bo juz mi po glowie cho0dzi pomysl z siekiera
(w zeszlym roku mi wyniszczyli rosliny i w tym tez jak widac chca).

Pozdrawiam,
zalamane robaczysko.

2. Data: 2000-05-15 09:42:11

Temat: Re: Spsob na wrednych sasiadow
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robalku, nie badz taka jak oni i siekiery nie uzywaj. Mozesz natomiast
sprawe zalatwic w administracji. Zglos po prostu skarge na uciazliwych
sasiadow. Zarzadaj, aby ktos przyszedl i uprzejmie wytlumaczyl tym debilom,
ze sami nie mieszkaja. Nie operoj argumentami nt. kwiatow. Mozesz natomiast
poprzec to niszczeniem balkonu, brudzeniem schnacej bielizny lub czymkolwiek
innym. Jesli trafisz na mila pania w urzedzie to sprawa bedzie zalatwiona.
Ja mialem podobna sytuacje, gdy mieszkalem w bloku, ale zalatwilem sprawe
polubownie (inni sasiedzi).
Ewentualnie mozesz rzucic im pare garsci ziemi na balkon (powinno doleciec),
potem popros ich jeszcze raz grzecznie :-))
A, jeszcze mozesz sprobowac ze srodkiem przeciw chwastom. Silny spryskiwacz
(z pompka) troche preparatu i po kwiatkach. Nie bedzie problemu bo nie beda
mieli co podlewac (swoich nie zapomnij przykryc folia).
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...

3. Data: 2000-05-15 09:46:52

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 09:05 00-05-15 GMT, you wrote:
> [...]

>wisiec za balkonem 9robota dla ludzi z uprawneiniami do pracy na
>wysokosci) - bo gdyby nie to, tobym w nocy po cichu zacementowala.

Jezeli tylko to jest problemem uzyj pianki montazowej.Wystarczy stolek
,napsiukac,pianka sie rozpuchnie i gotowe.

>Pozdrawiam,
>zalamane robaczysko.

I nie lam sie ,przelam sie
Juras

4. Data: 2000-05-15 15:01:38

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski wrote:

> Jezeli tylko to jest problemem uzyj pianki montazowej.Wystarczy stolek
> ,napsiukac,pianka sie rozpuchnie i gotowe.

Gdyby wystarczylo ze stolka siegnac, to bym zacementowala....ale to jest zbyt
wysoko :(

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2000-05-15 21:06:20

Temat: Odp: Spsob na wrednych sasiadow
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

> ...Zaznaczam, ze kulutralhne metody w tym przypadku nie dzialaja. Zalatac

A moze w ostatecznosci swieca dymna sa takie na karczowniki.
Jacek

6. Data: 2000-05-16 06:42:45

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Gdyby wystarczylo ze stolka siegnac, to bym zacementowala....ale to jest zbyt
>wysoko :(
>
>Pozdrawiam,
>robal.

dwa stolki + ochroniarz?
pozdrawiam Juras

7. Data: 2000-05-16 09:04:10

Temat: Re: Odp: Spsob na wrednych sasiadow
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kaliszan wrote:

> A moze w ostatecznosci swieca dymna sa takie na karczowniki.

Alew co ta swieca da?

Poz,
robal.

8. Data: 2000-05-16 10:35:06

Temat: Odp: Odp: Spsob na wrednych sasiadow
Od: "Rysiek T." <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze przeploszy ? :)

Rysiek

9. Data: 2000-05-16 21:28:24

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zaznaczam, ze kulutralhne metody w tym przypadku nie dzialaja.

A użyłaś Kasiu wszystkich kulturalnych metod?
Np. robisz kulturalną imprezkę, zapraszasz sąsiadów z góry, zapewniasz dużo
łódek Bols, a kiedy sąsiedzi nie mogą chodzić, albo są zajęci tańcem z
Twoimi koleżankami - prosisz o klucze do ich mieszkania bo np. chcesz
pooglądać ich rośliny balkonowe, podczas oglądania - robisz to co Olbrychski
z kolubryną, ale Ty za pomocą pianki montażowej. Sąsiedzi trochę kultury
zażyją i bez siekier się obejdzie.

:-)Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

10. Data: 2000-05-17 06:50:19

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> [...]
> z kolubryną, ale Ty za pomocą pianki montażowej. Sąsiedzi trochę kultury

No wlasnie mnie jeden qmpel uprzedzal, ze jak u mnie jest cicho, bez imprez,
halasow itp., to mi sie sasiedzi dazda we znaki. A z tym zatkanie otworow, to
mozna tylko od dolu - taka konstrukcja. :(

Pozdrawiam,
robal.

Coś mi się na
Problem z bieluniem