Spsob na wrednych sasiadow

21. Data: 2000-05-20 13:43:04

Temat: Re: Spsob na wrednych sasiadow
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski wrote:

> Przepraszam czy Ty mieszkasz w Palacu Kultury?

Zwazywszy nedzny standard i zle wychowanych sasiadow, to palacem kultury
nazwac tego raczej nie mozna...

> Zakladam ze nie jastes robal latajacy :)

Pelzajacy.... :(

Pozdrawiam,
robal.

22. Data: 2000-05-20 13:45:28

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Szmit wrote:

> nad Twoim balkonem, tylko stoja, jak rozumiem na innym balkonie, ktorego podloga

Podloga jest dachem mojego balkonu, a donice sa jakby jeszcze wysuniete, a do tego
nie
maja tej samej wysokosci, co balkon, wiec trzebaby od sdasiadow raczej to instalowac
(!) albo niezle komus boolnac. Zwazywszy, ze ja to tylko wynajmuje (i nie wiem, ile
jeszcze bedzie mozna tu mieszkac), to nadmierne inwestycje [przy skromnych srodkach
fin
nie sa wskazane. Szukam tanszego sposbu (np. pocwiartowanie sasiadow).

Pozdrawiam,
robal.

23. Data: 2000-05-21 17:23:26

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwazywszy nedzny standard i zle wychowanych sasiadow, to palacem kultury
> nazwac tego raczej nie mozna...
no to ile tych metrów wysokosci masz, bo bylo 2,25; pózniej 2,5 potem 2,8
ale wczesniej np. na Muranowie od 2,5 - 4,0. Ja sie zalapalem na 3,0. I to
jest w porzadku.
pozdr Jerzy

24. Data: 2000-05-21 17:25:47

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam tanszego sposbu (np. pocwiartowanie sasiadow).
pozyczyc ci pile mechaniczna? a zalatwisz orzy okazji moich?
Pozdrawiam, Jerzy.

25. Data: 2000-05-22 07:01:36

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Szukam tanszego sposbu (np. pocwiartowanie sasiadow).
> pozyczyc ci pile mechaniczna? a zalatwisz orzy okazji moich?

Jasne. W koncu na wydziale zawsze bylo tak, ze jak pod sztanie (miejsce
spotkan towarzyskich) ktos wpadal zziajany i wrzeszcal do mnie "Robal!
Jrest dla ciebie robota!", to zawsze sie jakis odezwal: "A co? Trzeba
kogos zabic?". Jak widzisz, renome juz mam :)))))) Ale czy
pila...hmmm...za krotko by cierpieli. Za to, co robia - musza troche
meki najpierw doznac.... Mysle o czyms bardziej subtepnym i wyszukanym
niz pila....

Pozdrawiam,
robal.

26. Data: 2000-05-23 07:41:52

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

>Zwazywszy nedzny standard i zle wychowanych sasiadow, to palacem kultury
>nazwac tego raczej nie mozna...

>Pelzajacy.... :(
>
>Pozdrawiam,
>robal.