Skandal!!

21. Data: 2003-03-21 08:38:18

Temat: Re: Skandal!!
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Mar 2003, Daria wrote:

> Proponuję Ci kontakt z Kasą Chorych w Katowicach z działem do spraw
> pacjentów, czy jakoś tak. Opowiedz im, to i oni Ci pomogą w ustaleniu
> wcześniejszej wizyty.

jakim cudem - moga jedynie poszukac lekarza, ktory jeszcze nie
wykorzystal limitu ale mysle, ze maja wazniejsze rzeczy do zrobienia
- musza pakowac klamoty (przeciez zaraz kas nie bedzie)

Ocywiscie mozna sie poskarzyc kasom, oni kazda skarge przyjma
i obiecaja pomoc, moga nawet "nakrzyczec" na jakiegos tam
lekarza czy probowac wymusic aby ten lekarz przyjal chorego
nadlimitowo czyli za darmo ale generalnie to kasy chore sa
bankrutami z tego co wiedza. Nie maja kasy na leczenie.
Przypominaja bankrutow, ktorzy robia ladne miny i udaja
ze przyjda lepsze czasy i jakis bogaty wujek umorzy im
dlugi albo da spadek.

Mile pozdrowienia z okazji pierwszego dnia wiosny

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

22. Data: 2003-03-21 08:43:56

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma wiec znaczenia kiedy
> lekarz przyjdzie do pracy bo nie zwiekszy to ilosci
> przyjmowanych pacjentow.

ja sie nie czepiam kiedy lekarz przychodzi tylko tego kiedy do niego
zaczynaja rejestrowac :)
niech przyjmuje i od 20 jak tak mu wygodnie (lub tak tylko moze), tylko ja
chcialabym przychodzic na miejsce pol godziny wczesniej a nie 4 godziny
wczesniej
Ewa

23. Data: 2003-03-21 11:02:31

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Mar 2003 21:47:59 +0100, Piotr Kasztelowicz wrote:

> przypuszczam, ze na pewno wiecej

Tak, jak i wszędzie.
Wiem, jak wygląda sytuacja w neurologii, bo widze to od środka. Problem
z poradniami neurologicznymi jest taki, że Kasa kontraktowała określoną
ilość świadczeń. Jeśli lekarz przyjął większa ilośc pacjentów - pracował
za darmo; i o ile lekarz bez względu na to ile będzie pracować zarobi
tak samo (mało)- czesto kierownictwu poradni bardzo się to nie podoba.
Stąd poradnie rozkładają otrzymany limit przyjęć równomiernie i stąd
takie idiotyczne terminy. Działa to dobrze, bo większość pacjentów
dostaje cholery i idzie do lekarza prywatnie. Poradnia nie wykonuje
wtedy świadczeń nadmiarowych, lekarz przyjmujący prywatnie cieszy się,
że ma ruch w gabinecie - wszyscy są zadowoleni.
Poza pacjentem.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

24. Data: 2003-03-21 11:47:41

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na drugi raz bardzo, bardzo powaznie sie zastanow
> w dowolnych wyborach do parlamentu, sejmiku, samorzadu
> miejskiego itp. na kogo glosujesz i potem rozlicz tych
> Twoich przedstawicieli.

a ja bardzo Cie prosze nie ingeruj w moje przekonania polityczne
Ewa

25. Data: 2003-03-21 11:55:38

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa"
> a ja bardzo Cie prosze nie ingeruj w moje przekonania polityczne

ROTFL. Ależ to ingerencja: uświadomienie że trzeba głosować na tych,
których program jest zbieżny z oczekiwaniami ;-)))))
Asia

26. Data: 2003-03-21 12:53:26

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Mar 2003, Ewa wrote:

> niech przyjmuje i od 20 jak tak mu wygodnie (lub tak tylko moze), tylko ja
> chcialabym przychodzic na miejsce pol godziny wczesniej a nie 4 godziny
> wczesniej

zglos to kierownikowi przychodni

P.

27. Data: 2003-03-21 12:55:53

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Mar 2003, Ewa wrote:

> a ja bardzo Cie prosze nie ingeruj w moje przekonania polityczne
> Ewa

a gdzie ja pisze o Twoich przekonaniach politycznych - chodzi
mi o ludzi odpowiedzialnych za los ojczyzny a nie partyjnych
funkcjonariuszy niezaleznie czy sa z prawa czy z lewa :-)

A generalnie chcialbym tylko Ci uswiadomic, kto jest odpowiedzialny
za taka sytuacje - wladza :-)

P.

28. Data: 2003-03-21 13:25:00

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> zglos to kierownikowi przychodni

> [...]

ROTFL ;)

29. Data: 2003-03-21 14:14:36

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A generalnie chcialbym tylko Ci uswiadomic, kto jest odpowiedzialny
> za taka sytuacje - wladza :-)

na grupie medycyna szukam uswiadomienia medycznego i raz jeszcze prosze,
abys w innych niz medyczne kwestiach mnie nie uswiadamial
pozdrawiam
Ewa

30. Data: 2003-03-21 20:06:05

Temat: Odp: Skandal!!
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:Pine.GSO.4.50.0303211354240.5005->

> A generalnie chcialbym tylko Ci uswiadomic, kto jest odpowiedzialny
> za taka sytuacje - wladza :-)

Obawiam sie, a stoi za mna doswiadczenie naszej kilkunastoletniej polskiej
demokracji, ze szansa, iz wyborcy sobie cokolwiek uswiadomia, jest zadna.
Ostatecznie i tak zdecyduje piosenka disco-polo i darmowe piwo na wiecach
wyborczych. No i telewizja w rekach odpowiednich 'fachowcow'...

pozdrawiam
Wojtek

Prosba o informacje - interakcje w sklerodermi
choroby-zakwaszenie org.
Ginekologia
astroskopia
Skrzywienie przegrody nosa