Slub bez wesela - jak to zrobic ??

81. Data: 2003-02-03 14:57:31

Temat: Re: Slub bez wesela - jak to zrobic ??
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K."
> Nie Hani tylko Ani ;)))))) (Ani K.)

:-)
Pomyliłam z Hanką Skwarczyńską, która ostatnio pisała dokładnie to tylko innymi
słowami:)
Asia

82. Data: 2003-02-03 14:59:40

Temat: Odp: Slub bez wesela - jak to zrobic ??
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieci są u nas na "przechowaniu". Mamy je przygotować do samodzielnego,
> odpowiedzialnego życia, ale nie są naszą właśnością, więc nie mamy prawa
od
> nich czegoś oczekiwać w zamian. Poza tym nie będę poświęcać się swojemu
> dziecku tylko będę przy nim i będę je wspierać, uczyć, kochać itp.

Slusznie, bardzo slusznie. Wydrukuj sobie to co napisalas i schowaj gdzies
bardzo gleboko, ale nie tak zeby przepadlo - moze wloz w jakas ksiazke.

Jak wyjmiesz za 20 lat to zobaczasz jak zmieni sie Twoja optyka i madrosc
zyciowa ;-)

pozdr.
MarcinP

83. Data: 2003-02-03 15:39:00

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura. Nie oceniaj innych według siebie i swojego środowiska, pamiętaj że
> ludzie są różni. I pamiętaj że jeśli sam czegoś nie potrafisz to nie
znaczy że
> możesz mówić że inni także nie potrafią. Ot takie truizmy ale zdajesz się
o nich
> nie pamiętać.
> --
> Pozdrawiam
> Asia

Alez Droga Asiu co sie tak denerwujesz ???
Przeciez ja Cie wcale nie oceniam, nawet tego nie probuje !!!
Ja tylko twierdze, ze te poglady ktore tu reprezentujecie,
typowe sa dla nas (tak dla mnie tez, choc z przekory polemizuje z
Wami). Ale zmieni sie nam spojrzenie na swiat i Tobie tez,
badz pewna, postarzejesz sie troche a Twoje dzieci osiagna
nasz wiek i tez zaczna wyglaszac "swieze" poglady.

pozdrawiam
MarcinP

84. Data: 2003-02-03 16:01:25

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Denewruje mnie Twój pewny ton którym mówisz Hani jaka będzie
> za 20 lat i że jej sposób wychowania nie wypali. Bo nie wiesz tego.

[ciach]

> Przecież nie o tym była mowa. To że one będa miały własne
> zdanie to nie znaczy że nasz sposób wychowania nie może się udać.
> --
> Pozdrawiam
> Asia

Ale tu nie o to chodzi. Ja poprostu uwazam, ze ten sposob wychowania
jak najbardziej wypali, Twoje dzieci z wielka radoscia (jesli tak je
bedziesz
wychowywac wyjada i wezma slub gdziec daleko, romantycznie...
Peru ? Meksyk ? a moze RPA ? ).
Ale to Ty kiedys bedziesz zalowac, ze je tak wychowalas (obym sie mylil).

MarcinP

85. Data: 2003-02-04 19:05:39

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna T." <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ron <r...@w...pl> napisał(a):
>

> Nasze koszty to ok 50000

Na pewno nie za duzo zer? ;))))

> Asia

Daga

86. Data: 2003-02-10 17:27:31

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie - i to mnie osobiscie hmmm. denerwuje  - "musze" - ja wychodze z
> zalozenia, ze to nasza impreza i robimy tak jak nam wygodnie......
- i jesli komus nie pasuja reguly przez nas ustalone - to
> przeciez nie ma obowiazku przyjezdzania ........<

skoro robicie jak wam wygodnie, to moze jednak wezmiecie pod uwage rowniez wygode
innych - maja sie zjechac z calej Polski po to zeby wreczyc
prezenty i sie pozegnac? Obowiazku zapraszania tez nie ma. Jest eleganckie wyjscie z
calej sytuacji, bierzecie slub w scislym gronie osob, ktore
nastepnie sa zaproszone na kawe, obiad, szampana, cokolwiek, a dalszej rodzinie
wysyla sie zawiadomienia po slubie, ze wzieliscie slub.

katrzyna

jestem jedza ale dobrze mi z tym
wspólne mieszkanie
Samodzielne mamy
[P-n]Szukam poradni malzenskiej dla rodziny w kryzysie
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...