Spanie

1. Data: 2000-07-07 08:47:13

Temat: Spanie
Od: "Jarek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów!
Jestem właśnie pierwszy raz na tej grupie ( wpadłem przypadkiem).
Życzę wszystkim dużo zdrowia i uśmiechu.
BTW czy może mi Ktoś wytłumaczyć co się dzieje. Od ok. trzech miesięcy
jestem codziennie strasznie senny. Nie pomaga pakowanie środków typu
kofeina, red bulle i inne tam mocne kawy. Rano ( o 7:00 wstaje i po pół
godzinie mógłbym iść kimać dalej).
Cukier sprawdziłem i mam ok.
Znów wieczorem trudno mi jest zasnąć przed godziną 0:00-1:00.
Czy jest sposób przesunięcia "mojego zegara" w stosunku do doby. Bo pracuję
w biurze konstrukcyjnym i senność przeszkadza mi w projektowaniu.
Pozdrawiam
Jarek
zapraszam na priv.
m...@p...fm m...@i...pl

2. Data: 2000-07-07 22:16:11

Temat: Re: Spanie
Od: # GLORJAN # <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie na priva to wqżny temat.
Przynajmniej dla mnie.

Jan

3. Data: 2000-07-08 18:42:41

Temat: Odp: Spanie
Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:lOg95.26747$Q...@n...tpnet.pl...

> [...]
> godzinie mógłbym iść kimać dalej).
> Cukier sprawdziłem i mam ok.
> Znów wieczorem trudno mi jest zasnąć przed godziną 0:00-1:00.

Miałem takie same objawy. Dwa i pół roku temu przeszedłem na d.o. i pierwszą
pozytywną zmianą była pora zasypiania oraz wstawania. Zasypiam teraz około
23.00 nawet na najlepszym programie w "Discovery" i wstaję bez wstrętów
około siódmej. Senność w dzień ustąpiła bez śladu.
Tłumaczę to sobie tym, że u normalnych cukrojadów poziom cukru jest
wieczorem wysoki i to przeszkadza w zaśnięciu, a u optymalnych poziom cukru
jest stały niezależnie od pory dnia. To pozwala "złapać" rytm przyrody.
Przed d.o. musiałem rano mocną słodką kawą pobudzać organizm ( niski głodowy
poziom cukru ), a teraz jest mi wszystko jedno kiedy wypijam kawę ze
śmietaną. Nie piję już jej nigdy sam, nie mam takiej potrzeby. Jest to
raczej rytuał towarzyski.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2000-07-08 21:38:49

Od: t...@a...gliwice.pl (Leszek A. Szczepanowski) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 08 Jul 2000 18:42:41 GMT, Leszek Serdyński wrote:

> Miałem takie same objawy. Dwa i pół roku temu przeszedłem na d.o. i pierwszą
> pozytywną zmianą była pora zasypiania oraz wstawania. Zasypiam teraz około

Czy to jest ta dieta optymalna Kwasniewskiego?
On uwaza ze jedzenie tluszczy jest zdrowe, brrrrr
--
Leszek A. Szczepanowski
t...@a...gliwice.pl

5. Data: 2000-07-09 06:41:00

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a) w wiadomości: ...

>Tłumaczę to sobie tym, że u normalnych cukrojadów poziom cukru jest
>wieczorem wysoki i to przeszkadza w zaśnięciu, a u optymalnych poziom cukru
>jest stały niezależnie od pory dnia.

Bzdety. Ja sie nazarlem ciastek i bez problemu zasnalem o 22:00. Co ma
piernik do wiatraka!
A moze czlowiek jest po prostu przemeczony i tyle!
Niech przed snem troche poplywa, pobiega, pospaceruje, nie oglada telewizora
a bedzie spal jak dziecko!

Adam B.

6. Data: 2000-07-09 17:37:17

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek A. Szczepanowski <t...@a...gliwice.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...ampr.gliwice.pl...
> On Sat, 08 Jul 2000 18:42:41 GMT, Leszek Serdyński wrote:

> Czy to jest ta dieta optymalna Kwasniewskiego?
> On uwaza ze jedzenie tluszczy jest zdrowe, brrrrr

Ty uważasz, że jest niezdrowe?
Może jakieś dowody.

Leszek

7. Data: 2000-07-09 17:44:14

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ka3se$336$...@s...icm.edu.pl...

> Bzdety.

To może wytłumaczysz dlaczego nie zmieniając trybu życia ( nie jestem ani
mniej ani więcej zapracowany ) po przejściu na d.o. uregulowało mi się
zasypianie i zniknęła senność w dzień.

Ja sie nazarlem ciastek i bez problemu zasnalem o 22:00. Co ma
> piernik do wiatraka!

Wiatrak miele mąkę na pierniki. :-)

> A moze czlowiek jest po prostu przemeczony i tyle!
> Niech przed snem troche poplywa, pobiega, pospaceruje, nie oglada
telewizora
> a bedzie spal jak dziecko!

No więc Jarek zrób tak i napisz za parę dni.

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2000-07-09 17:54:46

Od: t...@a...gliwice.pl (Leszek A. Szczepanowski) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 09 Jul 2000 17:37:17 GMT, Leszek Serdyński wrote:

> Użytkownik Leszek A. Szczepanowski <t...@a...gliwice.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:3...@n...ampr.gliwice.pl...
> Ty uważasz, że jest niezdrowe?
> Może jakieś dowody.

Od malego wpajaja nam ze tluszcz tuczy.
--
Leszek A. Szczepanowski
t...@a...gliwice.pl

9. Data: 2000-07-09 18:32:42

Od: M...@P...com.pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

> Ty uważasz, że jest niezdrowe?
> Może jakieś dowody.

Dostarcza ich cała współczesna medycyna faktów:->
ML

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

10. Data: 2000-07-09 21:55:07

Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek A. Szczepanowski <t...@a...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:3...@n...ampr.gliwice.pl...

> Od malego wpajaja nam ze tluszcz tuczy.

Szkoda, że polski rolnik tego nie wie, bo by świnki karmił tłuszczem.
Karmi je mieszankami zbożowymi lub kartoflami, czyli węglowodanami, a rośnie im
słonina.
Ja za to karmię się tłuszczem już dwa i pół roku i schudłem, a nie utyłem.
Czy może widziałeś jakiś film o Masajach. Piją tłuste mleko krów zebu zmieszane z ich
krwią. Są
bardzo szczupli i mają cholesterol na poziomie 170.
Komuś widocznie zależy na wpajaniu bzdur.

Leszek

Cos mi wyskoczylo na twarzy
PILNE testy ciazowe
Zagadka.
Dlaczego czerwone wino chroni przed chorobami serca i niektórymi nowotworami ?
Kiedy nie szkla kontaktowe?