Re: Szarlotka

1. Data: 2000-11-27 18:28:43

Temat: Re: Szarlotka
Od: u...@a...net (Ula Dynowska) szukaj wiadomości tego autora

> No i zrobiłam szarlotke według tego 'suchego przepisu'. I tak jak
> sie spodziewałam, nie wyszła..:-( To znbaczy.. wierzch jest
> ładnie upieczony i smaczny, ale na spodzie została sucha
> mieszanka.... Jabłka były bardzo soczyste, więc nie mam pojęcia
> co zrobiłam źle.

Podobny przepis na szarlotke mam na swojej stronie
http://www.astercity.net/~asfodel/ula/przepisy.html
i ona nie udala mi sie do tej pory tylko raz, kiedy ewidentnie pozalowalam
jablek.
Warstwa jablek musi byc na tyle gruba, zeby ciasto po nalozeniu do
tortownicy ( takiej o zwyklych wymiarach "konczylo" sie niecaly centymetr od
gory ;)

Pozdrawiam - i zycze kolejnych? udanych prob
Ula

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-11-27 19:54:23

Od: "Monika K-P" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Dynowska" <u...@a...net> napisał

> [...]
do
> tortownicy ( takiej o zwyklych wymiarach "konczylo" sie niecaly

Aaaaaaha! A więc musi byc więcej jabłek :-)
Uwzięłam się na tę szarlotkę i mam zamiar ją upiec jutro znów. I
próbować tak długo, aż się uda :-)
Dziękuje Ci za radę. Jutro będzie o wiele więcej jabłek .

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2000-11-28 08:08:34

Temat: Odp: Szarlotka
Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika K-P <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vue8g$97i$...@n...internetia.pl...

> [...]
> próbować tak długo, aż się uda :-)
> Dziękuje Ci za radę. Jutro będzie o wiele więcej jabłek .

A najlepsza jest na cieplo z bita smietana - mialam taka w niedziele...

--
Joanna
j...@p...pl

Szynka z porami