Szybki piątkowy obiad

1. Data: 2000-03-20 08:58:45

Temat: Szybki piątkowy obiad
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może juz kiedyś było ?

1 paczka paprykarza (zupa mrożona - bodajże Hortex to robi)
1 paczka filetów w kostkach (morszczuk, mintaj, najchętniej - dorsz)
przyprawa do ryb (ja uzywam Kamisa)
ryż

Rano: rozmrozić filety, osolić i posypać przyprawą
rozmrozić paprykarza
Po pracy:
ugotować ryż na sypko
do dużego żaroodpornego naczynia włożyć na dno filety
na wierzch wsypać paprykarza
naczynie do piekarnika
dusic pod przykyciem, aż warzywa bedą miękkie (ok. 20-30 min)
wyciągnąc, podawać z ryżem

proste i smakowo niezłe

sadyl

1. Data: 2000-04-04 08:59:26

Temat: Odp: Szybki piątkowy obiad
Od: "Old Rena" <g...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Może juz kiedyś było ?
[ciach!]
Było, było. I smaczne. Wypróbowałam. Więcej rybek polecam. :-) Dobrze
robią na pamięć.;-)
Sedeczne pozdr
--
Old Rena
g...@p...onet.pl

1. Data: 2000-04-04 13:52:52

Temat: Re: Odp: Szybki piątkowy obiad - i nie tylko piatkowy
Od: Mdana <m...@n...chrobot.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiad/kolacja w maksymalnie 15 - 20 minut:

Kaszke kuskus zalac goraca woda (moze byc z dodatkiem) - po ok. 3-4 minutach bedzie
juz odpowiednio miekka.
W tym czasie na odrobinie oliwy z oliwek (ja tylko takiej uzywam, ale moze
tez pewnie byc zwykly olej) podsmazyc drobna pokrojona cebule i
pieczarki (tez pokrojone) - trwa to max. 5-10 minut. Pod koniec smazenia
pieczarek dodac sol i pieprz, ewentualnie ulubione ziolka i do tego
napeczniala kaszke. Wymieszac, poddusic razem jeszcze ok. minuty, dodac
troche utartego zoltego sera i gotowe.

Mdana

1. Data: 2000-04-07 09:35:44

Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na wierzch wsypać paprykarza
> naczynie do piekarnika
> dusic pod przykyciem, aż warzywa bedą miękkie (ok. 20-30 min)

Pyszne - ja dodałam przyprawę do ryb Ducros i przed włożeniem do piekarnika
podsmażyłam rybkę obtoczoną w mące na smalcu - co by nie było takie całkiem
dietetyczne.
Dzięki.

Voodoo
Do czego termoobieg ?