Temat d...@p...onet.pl proponuje zakonczyc

1. Data: 2001-10-19 11:19:14

Temat: Temat d...@p...onet.pl proponuje zakonczyc
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

temat jw. proponuje juz zakonczyc - tym bardziej, ze postingi
od ww. juz czytac nie moge z uwagi na zalozone filtry.
Jedna koncowa uwaga, byc moze nalezaloby ostrzezenia
przed ww. wysylac co jakis czas (np. 1 raz na tydzien
w piatki po porannej kawie)

Na powaznie - powaznie trzeba myslec o rozwiazaniu systemowym
czyli grupie moderowanej

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

2. Data: 2001-10-19 11:49:15

Temat: Odp: Temat d...@p...onet.pl proponuje zakonczyc
Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja co proponuję Piotrku wejść na stronę www.plsocseks.net , do hasła arnold
buzdygan i przeczytać od deski do deski!!!!!!!!!!!!Czy to nie Darek. Prosze
poswięć trochę czasu i poczytaj - nie pozałujesz!!!!!!

3. Data: 2001-10-19 12:37:02

Temat: Re: Temat d...@p...onet.pl proponuje zakonczyc
Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz":

[....]

> Jedna koncowa uwaga, byc moze nalezaloby ostrzezenia
> przed ww. wysylac co jakis czas (np. 1 raz na tydzien
> w piatki po porannej kawie)

Popieram.

> Na powaznie - powaznie trzeba myslec o rozwiazaniu systemowym
> czyli grupie moderowanej

Uważam że jest to niezłe rozwiązanie systemowe.
Również raz na tydzień mogłoby się ukazywać ogłoszenie typu
'savoir-vivre' grupy oraz bardzo uproszczony faq.

--
pozdr
Gregg

4. Data: 2001-10-19 12:52:44

Temat: Re: Temat Cenzora grupy medycyna Piotra K. proponuje zakonczyc
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał:

> Witam
>
> temat jw. proponuje juz zakonczyc - tym bardziej, ze postingi
> od ww. juz czytac nie moge z uwagi na zalozone filtry.

A kto ci kaze czytac, skoro nie byly nigdy do ciebie przeznaczone.

> Jedna koncowa uwaga, byc moze nalezaloby ostrzezenia
> przed ww. wysylac co jakis czas (np. 1 raz na tydzien
> w piatki po porannej kawie)

pijesz nie pisz

> Na powaznie - powaznie trzeba myslec o rozwiazaniu systemowym
> czyli grupie moderowanej

A teraz na powaznie.
Mozesz sobie w domu zone , dzieci i krewnych cenzorowac.
A usenet jest demokratyczny.

Juz ci powiedzialem 10 razy, abys sobie zalozyl grupe moderowana
alt.sci.medycyna.moderowana
alt.sci.pl.medycyna.moderowana
alt.medycyna.moderowana

i 100 innych i mozesz sie autocenzurowac, moderowac i reklamowac do
woli.

Tutaj twoja reklama jest tolerowana i powinienes byc za to wdzieczny.
Na grupie prawo taka reklama by sie nie ostala nawet 1 dzien.

Przeczytalem raz, ze juz byles cenzorem/moderatorem internetu
i rozumiem te pasje.

Ale proponuje trenowac na swojej rodzinie i krewnych.
Usenet jest forma demokratycznej wypowiedzi i nie widze potrzeby aby
jakis cenzor
tutaj miejsca mial szukac i kontrolowac chorych, zainteresowanych,
dyskutujacych
o czym i kiedy ich maja dyskutowac.

Juz raz napisalem ze wazniejszy jest odbior corki ze szkoly niz
dokonczenie operacji
pacjenta.
I nie chce wiecej slyszec tego kwilenia cenzora.

Zaloz sobie 100 grup cenzorskich i je cenzuruj.

Napisalem jak sie to robi i trwa to jedna jedyna godzine
a wiecej takich glupot mi tu nie pisz, bo wstyd to czytac i zanizasz
poziom.

zatem
over

5. Data: 2001-10-19 12:56:56

Temat: Re: Odp: Temat Kasiagorbi proponuje zakonczyc
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wynos sie spermerze reklamowac w toalecie

6. Data: 2001-10-19 13:09:55

Temat: Re: Temat Piotr K. proponuje zakonczyc
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popieram.

Tez popieram.
Jak troll znow zacznie cenzurowac grupe medycyna, to proponuje
aby wszyscy mu wyslali ostrzezenie.

> Uważam że jest to niezłe rozwišzanie systemowe.

Juz to bylo 100 razy dyskutowane.
Czemu tyle nudzicie i jeszcze sobie nie zalozyliscie tej grupy
moderowanej ?
Dyskutujcie na ten temat na grupie usenet-nowe grupy.
Tytuj to jest spam.

> Również raz na tydzień mogłoby się ukazywać ogłoszenie typu
> 'savoir-vivre' grupy oraz bardzo uproszczony faq.

Wysylaj sobie na swoja grupe cenzurowana nawet codziennie.

A teraz sio ze spamem.
Nowe grupy sie tworzy na grupie usenet-nowe-grupy
i zechciej tam przeniesc i kontynuowac dalsza dyskusje.

Ja dyskutuje z zainteresowanymi o zmysle bolu i niech trolle nie
trolluja.

J.

co to jest cysta
RE: EEG u dziecka 3,7/12l
RE: GUARANA ??
Bio-Chrom
EEG w pediatri (przepraszam za zamieszanie)