skierowanie

1. Data: 2001-10-19 13:31:12

Temat: skierowanie
Od: Karol Kucharski <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

na jak dlugi czas wazne jest skierowanie do poradni okulistycznej ??

pozdrawiam
karol

2. Data: 2001-10-19 17:41:19

Temat: Re: skierowanie
Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Kucharski" <k...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> na jak dlugi czas wazne jest skierowanie do poradni okulistycznej ??

ZTCW obecnie skierowanie do okulisty nie jest wymagane

pozdrowka
Tatiana

3. Data: 2001-10-19 17:51:14

Od: "kia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na jak dlugi czas wazne jest skierowanie do poradni okulistycznej ??

Teraz chyba nie jest juz potrzebne skierowanie do okulisty (bylam w
poniedzialek i przyjeli mnie bez niego) tylko nie wiem czy wszedzie.

> pozdrawiam
> karol

ja rowniez
kia

4. Data: 2001-10-19 17:59:34

Temat: Odp: skierowanie
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

od tego miesiaca nie potrzeba skierowan do okulisty i chyba neurologa,
przepisy weszly na dniach wiec najlepiej skontaktowac sie z k.chorych
Użytkownik Karol Kucharski <k...@m...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:j...@4...com..
.

5. Data: 2001-10-20 18:54:52

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia S." <g...@s...lub.pl> wrote in message
> od tego miesiaca nie potrzeba skierowan do okulisty i chyba neurologa,
> przepisy weszly na dniach wiec najlepiej skontaktowac sie z k.chorych
> [...]

Od 27 września obowiązują nowe przepisy ustawy o powszechnym ubezpieczeniu
zdrowotnym.
Skierowanie do okulisty nie jest już potrzebne, natomiast nie ma tam mowy o
neurologu.
Pozdrawiam,
Marta

Temat dariusj@poczta.onet.pl proponuje zakonczyc