Rak macicy

1. Data: 2001-10-19 14:49:46

Temat: Rak macicy
Od: "todus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc - otrzymalem dzisiaj nieprzyjemna informacje - moja mama ma
raka macicy.

Czym to tak naprawde grozi - czy istnieje mozliwosc wyleczenia czegos
takiego czy tez jedynym sposobem jest usuniecie calej macicy?

Z gory dziekuje:
Tomek

2. Data: 2001-10-20 13:38:05

Temat: Re: Rak macicy
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rak macicy?
ano niczym nadzwyczajnym to nie grozi... tylko smiercia :(
usuniecie macicy to najdelikatniejszy zabieg z mozliwych..

WaldiM

3. Data: 2001-10-21 14:09:27

Od: "Krzysztof Dębski" <k...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czym to tak naprawde grozi - czy istnieje mozliwosc wyleczenia czegos
> takiego czy tez jedynym sposobem jest usuniecie calej macicy?

Wszystko zależy od stadium zaawanowania. Jeżeki jest wczesne to wszystko
będzie OK. Z nowotworach nowotworami nigdy nic nie wiadomo. Bywa tak, że
zaawansowany rak cofa sie pod wpływem leczenia. Trzeba mieć nadzieję.
Powodzenia!!!

4. Data: 2001-10-21 14:43:47

Temat: farmacja
Od: j...@k...man.radom.pl (MaJ) szukaj wiadomości tego autora

Jestem uczniem klasy maturalnej w Radomiu i zamierzam zdawać na farmację. Pochodzę z
niezamożnej rodziny i nie stać mnie na kosztowne korepetycje, czy też kursy
przygotowawcze w Warszawie, Krakowie, Łodzi czy Lublinie.
Mam jednak możliwość nieodpłatnego korzystania z Internetu od czasu do czasu.
Prosiłbym więc starszych i zorientowanych kolegów o podpowiedzenie mi z jakich
książek najlepiej się uczyć do egzaminów z chemii i biologii, które obowiązują na
farmację.
Jaki zakres wiadomości należy opanować, żeby zwiększyć szansę dostania się na studia?
Może ktoś ma jakieś materiały pomocnicze, testy, czy tematy egzaminacyjne z ubiegłych
lat?
Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i materiały (najlepiej na priva).

Pozdrawiam :-)
Karol

5. Data: 2001-10-21 21:06:51

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czym to tak naprawde grozi - czy istnieje mozliwosc wyleczenia czegos
> takiego czy tez jedynym sposobem jest usuniecie calej macicy?
Ten radykalny sposob bywa najskuteczniejszy
Wiele zalezy od tego ile Twoja mama ma lat.
pa
jasio

6. Data: 2001-10-22 14:07:59

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz sobie pogratulowac wrazliwosci-twoja odpowiedz nie jest kompetentna
(fachowa) ani sympatyczna .Troche kultury czlowieku bo o empatii chyba nie
masz pojecia.
Karolina
Użytkownik WALDIM <w...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9r15r3$c3k$...@s...icm.edu.pl...

7. Data: 2001-10-23 12:32:39

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Oct 2001, Karolina wrote:

> [...]
> (fachowa) ani sympatyczna .Troche kultury czlowieku bo o empatii chyba nie

Trzeba byloby jeszcze rozgraniczyc czy jest to rak szyjki czy trzonu
macicy i jakie jest zaawansowanie, jednak leczenie operacyjne - jesli
takie jest proponowane - bedzie leczeniem z wyboru.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]