Re: Tequila

1. Data: 2000-06-13 04:30:54

Temat: Re: Tequila
Od: j...@i...isk.skierniewice.pl (Joanna Pulawska) szukaj wiadomości tego autora

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Pysk

>hehehehe, w Polsce to sie zalewanie robaka nazywa :)))))))))))))))
>
>Tak nawiasem czy wiesz jak sie tequille pije ????
>
> Pozdrowienia,
> PYSK

Co prawda pytanie nie do mnie, ale pozwole sobie odpowiedziec. Tequile
osobiscie pijam, i podobno jest to sposob standardowy, jak nastepuje. Troche
soli na wierzch nasady kciuka - zlizac, szybko popic tequila i zagryzc
miazszem osemki cytryny. Veeery good .
Pozdrawiam
Aska

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-13 08:11:39

Temat: Odp: Tequila
Od: "pablo" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Pulawska <j...@i...isk.skierniewice.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:01b101bfd443$7459c200$9...@P...isk.
skierniewice.pl...

naprawde veeeeery, tylko jak sie pije tequile rozlewna w polsce, ostatnio
mialem do czynienia z produktem ze slowacji a feeeeeeee nikomu tego nie
zycze malo co nie spalilo mi rury i jeszcze innych paru rzeczy

pozd
pablo

1. Data: 2000-06-13 09:43:28

Od: "Krzysztof K" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta sol i cytryna, to zeby zabic paskudny smak Tequili?

Krzysztof

1. Data: 2000-06-13 10:06:06

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof K <k...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4nn15.4324$D...@n...tpnet.pl...

> Ta sol i cytryna, to zeby zabic paskudny smak Tequili?
>
> Krzysztof

Tak. Chociaz koneserzy pewnie beda twierdzic inaczej. Po prostu w Meksyku o
sol i cytryne latwiej niz o kiszonego ogorka albo sledzia.

Jader

1. Data: 2000-06-13 10:16:25

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tak. Chociaz koneserzy pewnie beda twierdzic inaczej. Po prostu w Meksyku o
>sol i cytryne latwiej niz o kiszonego ogorka albo sledzia.
Zreszta to tylko bila/srebrna jest tak pijana
Zlota tequila pijana jest z cynamonem i pomarancza - znam takich ktorzy
uzywaja soli i pomaranczy ale to srednie polaczenie przynajmniej dla moich
kubeczkow smakowych.
Sztuka za to jest by wpic tequile ze wszystkimi dodatkami jedna reka :))))))
Dla zadnych dodatkowych nie tylko alkoholowych wrazen dodatki zazywa sie
inaczej :))))
BB

1. Data: 2000-06-13 12:39:06

Od: "GraZnieW" <g...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Pulawska <j...@i...isk.skierniewice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:01b101bfd443$7459c200$9...@P...isk.
skierniewice.pl...
(.........)
Troche soli na wierzch nasady kciuka - zlizac, szybko popic tequila i zagryzc
> miazszem osemki cytryny. Veeery good .

Zgadzam sie Asiu z Toba ze to baaaardzo dobre :-)))...
ale wlasnie z sola i cytryna :-)))
Jesli ktos nie lubi ciezko pracowac i oblizywac sie po rekach
przed kazdym kieliszkiem, proponuje :
gore kieliszka maczam w soku z cytryny, nastepnie wkladam
do soli (ladnie to wyglada :-) nalewam tequile, podaje cytrynke... :-)))

- GraZnieW -

1. Data: 2000-06-13 15:53:13

Od: Slavek <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ten meksykanski sposob to nie cytrynka tylko LIME.
Wyglada podobnie a smakuje inaczej

Slav

1. Data: 2000-06-13 15:58:02

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Ten meksykanski sposob to nie cytrynka tylko LIME.
>Wyglada podobnie a smakuje inaczej
>
>Slav

w Polsce chyba mowia na nia limonka.

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

1. Data: 2000-06-13 22:55:12

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

BB wrote in message ...
>Dla zadnych dodatkowych nie tylko alkoholowych wrazen dodatki zazywa sie
>inaczej :))))

Otoz to, opisana wczesniej metoda to tzw.shots, a istnieje jeszcze metoda
mocno rozrywkowa, pt. "body shots". Dosc latwo sie domyslic, co sie robi z
dodatkami :)))
Magda

1. Data: 2000-06-14 02:27:21

Od: emski <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

kak go zwal tak zwal, jedno prawda tequila jest tak ochydna ze bez soli
i "limonki" ani rusz.Slusznie
ktos zauwazyl ze w Mexico kiszone ogorki nie wychodza.Idzie ja przelknac
tylko na bardzo zimno
Margarita on the Rocks ale to juz zupelnie inna story.Mowcie co chcecie
ale jest to zwykly polski
bimber, robilem wiem jak smakuje...... zadna roznica.

Kefir z mleka
Makaron sojowy!
Re: Kuchnia irlandzka
Kuchnia irlandzka