Tłusty Czwartek...

31. Data: 2014-03-09 11:25:19

Temat: Odp: Tłusty Czwartek...
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na skrzyżowaniu każe Ci się zatrzymać. Pamiętaj więc, że zgodnie z Twoją
> "logiką" nie możesz mieć pretensji, gdy o zgrozo jednak spotkasz się nos w
> nos z Jedyną Słuszną Słusznością, tyle że to raczej po Tamtej Stronie.
> W zakresie językowym to Ty możesz w sumie poszaleć, bo ryzykujesz
> niebotycznie mniej. O ile w ogóle masz czym, bo widzę, że raczej pusto i
> wiatr hula. Skoro się odzywasz, to pewnie wiesz, gdzie konkretnie ten gęsi
> smalec można kupić - możesz nawet zakończyć trzema pytajnikami, jakoś
> postaram się Cię zrozumieć, bo już wiem, jak Ci ciężko z tą nowomową

Ja pier..... Pozostaje tylko miec nadzieje, ze nie uczylas polskiego...

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

32. Data: 2014-03-09 14:24:45

Temat: Re: Odp: Tłusty Czwartek...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Mar 2014 11:25:19 +0100, @ napisał(a):

> [...]
>
> ---
> Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

Słusznie. Pałę byś miał na koniec roku jak nic :->

33. Data: 2014-03-09 14:29:40

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

na razie to masz pałę za cytowanie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

34. Data: 2014-03-09 15:04:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Mar 2014 13:29:40 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> na razie to masz pałę za cytowanie

LOL

35. Data: 2014-03-12 21:42:32

Temat: Re: Tłusty Czwartek...
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiadanie pytaniem na pytanie mnie wkur....za. Chyba wiesz, że to jest
> niegrzeczne?

Retorycznie rzeczy ujmując strasznie dużo musi wkr...zać Cię.
Współczuć?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

36. Data: 2014-03-12 21:44:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Maniera odpowiadania _pytaniem na pytanie_ jest co dziwne powszechnie
> tolerowana przez dorosłych u dzieci i młodzieży, ale że dorośli miedzy sobą
> są w stanie tak "rozmawiać", to świadczy tylko i wyłącznie o ich
> infantylizacji.

W obszarze wkrz...ania zwłaszcza.

37. Data: 2014-03-12 21:46:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprowadziłeś mnie "hintując" :->
> Teraz może doczekam się odpowiedzi w sprawie smalcu. O ile oczywiście
> wcześniej nie trafi mnie coś na czerwonym świetle...ale uratujesz mnie
> tylko pokazując mi coś, co jest zakończone znakiem zapytania, ale nie jest
> pytaniem... OMG, chyba nie miałeś na myśli piercingu??? Już się boję 3333-]

Współczuję.
Gęsi smalec kupuję w sklepiku na rogu.
Kombinuj.

38. Data: 2014-03-17 13:03:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Mar 2014 21:42:32 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-03-05 17:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Retorycznie rzeczy ujmując strasznie dużo musi wkr...zać Cię.
> Współczuć?

A co Ci największą przyjemnosć sprawi?
33333-)

39. Data: 2014-03-17 13:05:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Mar 2014 21:46:36 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-03-06 13:48, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Współczuję.
> Gęsi smalec kupuję w sklepiku na rogu.

A w jakim opakowaniu go sprzedają?

> Kombinuj.

Kombinuję, że on taki gęsi, jak ze mnie Cycero 3333-)

40. Data: 2014-03-17 17:10:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w jakim opakowaniu go sprzedają?

W takim pudełeczku, jak np. twarożek wiejski.

> Kombinuję, że on taki gęsi, jak ze mnie Cycero 3333-)

A czemu akurat ten miałby być nie z gęsi?
Po czym poznać, że niegęsi?
W tym samym sklepiku jest i gęsina w postaci mięsnej, także podroby.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Z cyklu: etykieta prawdę ci powie...
Jaka czysta wódka?
Jakie pszyprawy do buraczka?
Re: ****jak zrobić pasztety barowe