Tradzik

1. Data: 2001-08-22 19:51:30

Temat: Tradzik
Od: "WojtasS" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto zna dobry sposob na tradzik ?

2. Data: 2001-08-22 22:52:27

Temat: Re: Tradzik
Od: "ms" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> kto zna dobry sposob na tradzik ?
witam
Jak juz probowales "wszystkiego" to poczytaj troche zachodnich grup
dyskusyjnych...tam ostatnio panuje szal na witamine B5 (czyli kwas pan.....)
nie pamietam dokladnie nazwy....podobno tanie i bardzo skuteczne i bez
efektow ubocznych ale niestety trzeba brac duuuuze dawki srednio kilkaset!
razy wieksze od normalnego zapotrzebowania organizmu ale efekty podobno sa
oszalamiajace....

pzdro
ms

3. Data: 2001-08-22 23:18:49

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

WojtasS napisał(a):

> kto zna dobry sposob na tradzik ?

Pokrusz sobie do jakiegoś naczynia ( np.dzbanka) drożdże, wsyp trochę
cukru i zalej to bardzo letnią wodą.
Po fermentacji ( nie wiem tylko ile czasu) będziesz miał świetny,
orzeźwiający napój do picia, a zarazem lekarstwo na trądzik.
Mój kolega kiedyś tak właśnie wyleczył trądzik.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Czyje panowanie, tego religia*

4. Data: 2001-08-23 05:56:17

Od: "YRSA" <y...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

A piłeś herbatkę z bratka???
Tak 1-2 razy dziennie... i efekty widać po ok. 2 tygodniach.
Pozdr.

5. Data: 2001-08-23 11:31:48

Temat: Odp: Tradzik
Od: "Bacarelli" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WojtasS <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m11mf$jbf$...@n...tpi.pl...
> kto zna dobry sposob na tradzik ?

witamina E 400 mg + B complex doskonale poprawiaja cere
wystarczy raz dziennie

6. Data: 2001-08-28 15:18:01

Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko dobry dermatolog. Probowalam wszystkiego, naprawde wszystkiego
(drozdze, bratek i inne ziola, witaminy, rozne diety, wszystkie
dostepne na rynku kosmetyki do cer tradzikowych i inne cuda) - efektow
nie bylo. Dopiero po leczeniu (dlugim i trudnym) jest ok. Tradzik jest
choroba i zwykle domowe sposoby nie przynosza poprawy. Pozdrawiam.
--
t...@p...onet.pl

choroba Scheuermana
Swędzenie stóp i dłoni - przyczyna?
Ciąża i pies w domu - przeciwwskazania ?
Re:bardzo serio o pupie
Hi, wanna see me NAKED? Live?! Check...