Trądzik po okresie dojrzewania

1. Data: 2002-02-11 08:01:30

Temat: Trądzik po okresie dojrzewania
Od: "Superbeer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Moja siostra od czasu dojrzewania ma trądzik na twarzy.
Traktuje sprawę bardzo poważnie, ale też jest i powód.
Ma już 28 lat i wciąż cos na tej twarzy jest.

Rok temu pani dermatolog zaleciła jej kurację kwasem trzcinowym.
Po kuracji przez kilka miesięcy jej skóra wydzielała niemożliwie dużo czegoś
tłustego (łój). Wyglądała jak polakierowana.
Teraz po kilku miesiącach już jest dużo lepiej ale w dalszym ciągu pojawiają
się krosteczki.

Kosmetyczka poleciła jej stosowanie kremu firmy Gernetic International
"Nuclea - repairing cream".

Odżywia się prawie wzorowo. Nie ma nadwagi. Dużo ćwiczy.

Chciałbym dowiedzieć się coś na temat tego kremu (korzyści ale i skutki
uboczne).
Co proponujecie na ten trądzik?

Superbeer
s...@p...onet.pl

2. Data: 2002-02-11 19:26:59

Temat: Odp: Trądzik po okresie dojrzewania
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

pigułki diane-35 (ginekolog), pomaga pieknie, miałam okropny trądzik
i juz nie mam,
gosiaS.
Użytkownik Superbeer <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a47tkv$c51$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2002-02-14 18:49:06

Temat: Re: Trądzik po okresie dojrzewania
Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Feb 2002 20:26:59 +0100, "gosiaS." <g...@s...lub.pl>
wrote:

>pigułki diane-35 (ginekolog), pomaga pieknie, miałam okropny trądzik
>i juz nie mam,

Szczesciara;-))
Mnie tam nie pomogly:-(

Saanale