problem z brzuchem

1. Data: 2002-02-11 08:01:42

Temat: problem z brzuchem
Od: <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dziwny problem, od okolo tygodnia boli mnie brzuch, moze to smieszne ale nie
daje mi to spokoju, rano da sie jeszcze jakos przezyc ale wieczorem to jest bol
ktory strasznie boli. Caly czas zbiera mi sie na wymioty lecz nie
wymiotowalem.Czasami z bolem brzucha przychodzi mi goraczka, poce sie na czole i
ogolnie jest mi slabo. Ogolnie nie jest to ciekawe bo tylko cos zjem to mysle ze
zaraz to zwroce.

Co to moze byc?

PS: U lekarza nie bylem, pytanie czy warto? czy to jakies zatrucie czy moze cos
powazniejszego.

Z gory dziekuje.

2. Data: 2002-02-11 10:04:46

Temat: Re: problem z brzuchem
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czole i
> ogolnie jest mi slabo. Ogolnie nie jest to ciekawe bo tylko cos zjem to

Zapalenie wyrostka robaczkowego. Proponuje odwiedzic lekarza.

Borys

Trądzik po okresie dojrzewania
Skurcze dodatkwe komorowe
Rehabilitacja w domu pacjenta (spam)