Triki w tekście

1. Data: 2003-06-09 15:14:18

Temat: Triki w tekście
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam stałych i przelotnych bywalców tej grupy,

Jak łatwo się domyślić, jako nowicjusz na tej grupie przychodzę z problemem /
prośbą o pomoc.

Żeby było śmieszniej, oświadcze na wstępie, że psychologię uważam w zasadzie za
hochsztaplerstwo ;)

Mimo wszystko, byc moze sprobuje wykorzystac wiedze z Waszej dziedziny w
praktyce.

Zamierzam wykonac swoje internetowe resume, prezentację własnej osoby,
skierowaną do potencjalnych płacodawców. Chciałbym dowiedzieć się o
tytułowych "trikach", które mógłbym zastosowac - nie w celu przyciagniecia
uwagi, tylko w celu podtrzymania wrazenia "ten facet jest fantastyczny i
swietnie sie mnie/nam nadaje" przez czas dluzszy niz kilka godzin. Zaznaczam,
że nie zamierzam pisac niczego podobnego do standardowego CV, listu
motywacyjnego itp. - więc typowe "howto pisać CV" są dla mnie całkowicie
nieprzydatne. To moje resume bedzie - jak smiem mniemac - zupelnie oryginalne.

Proszę o podanie linków ewentualnie odesłanie mnie do właściwej literatury (na
porady wprost nie śmiem liczyć). Zapewne nie będę stosował nadmiernej ilości
tego typu chwytów, a w dodatku zamierzam - jeśli w ogóle z nich skorzystam -
zastosować je wybiórczo i twórczo - by ukryć ich stosowanie.

Ukłony,
K.
(przepraszam, ale chwilowo nie chcę ujawniać publicznie swojej tożsamości, a
podanie fikcyjnego nazwiska to bezsens)

1. Data: 2003-06-09 15:20:42

Temat: Re: Triki w tekście
Od: u...@t...internetdsl.tpnet.pl szukaj wiadomości tego autora

Autor: k...@p...onet.pl Data: 9 czerwca 2003 17:14:18

> [...]

> To moje resume bedzie - jak smiem mniemac - zupelnie oryginalne.
>
> Proszę o podanie linków ewentualnie odesłanie mnie do właściwej literatury

służę z linkiem (Twoje resume)

www. komarny@głowa.wiedza.pl?

UFO
$

1. Data: 2003-06-09 15:28:31

Temat: Odp: Triki w tekście
Od: "FoQs" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksiazka Richard B. Grooves - "I'm beautyful"

1. Data: 2003-06-09 16:24:44

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl:
> Witam stałych i przelotnych bywalców tej grupy,
>
> Jak łatwo się domyślić, jako nowicjusz na tej grupie przychodzę z problemem /
> prośbą o pomoc.

znalazlem juz dwa triki w twoim tekscie:

> skierowaną do potencjalnych płacodawców.

to jeden,

> To moje resume bedzie - jak smiem mniemac - zupelnie oryginalne.
> Proszę o podanie linków ewentualnie odesłanie mnie do właściwej literatury

a to drugi.

w zasadzie to Cie dyskfalifikuje, chyba ze chcesz pracowac w cyrku.

--
Marsel

1. Data: 2003-06-09 16:42:58

Od: "PSIQ" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> uwagi, tylko w celu podtrzymania wrazenia "ten facet jest fantastyczny i
> swietnie sie mnie/nam nadaje" przez czas dluzszy niz kilka godzin. > --

Taki trik Ci wymyśliłem. Na mur beton zrobi wrażenie, które utrzyma się w
płacodawcy nawet kilkanaście godzin. Pod tekstem dołacz tylko zdjęcie i
numer kontaktowy.

"Has he lost his mind?
Can he see or is he blind?
Can he walk at all,
Or if he moves will he fall?
Is he alive or dead?
Has he thoughts within his head?
We'll just pass him there
why should we even care?

He was turned to steel
in the great magnetic field
Where he travelled time
for the future of mankind

Nobody wants him
He just stares at the world
Planning his vengeance
that he will soon unfold

Now the time is here
for Iron Man to spread fear
Vengeance from the grave
Kills the people he once saved

Nobody wants him
They just turn their heads
Nobody helps him
Now he has his revenge

Heavy boots of lead
fills his victims full of dread
Running as fast as they can
Iron Man lives again!"

PSIQ
--
Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

1. Data: 2003-06-09 16:55:10

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PSIQ:

> Taki trik Ci wymyśliłem. Na mur beton zrobi wrażenie, które utrzyma się w
> płacodawcy nawet kilkanaście godzin. Pod tekstem dołacz tylko zdjęcie i
> numer kontaktowy.
>
> "Has he lost his mind?

ja wpadlem na pomysl
jak zmodyfikowac przedstawiony wyzej na stuprocetowo skuteczny
(bo sprawdzony, ale to znaczy ze mniej oryginalny :(

przetlumacz tekst na polski
zamiast numeru kontaktowego nr konta
raz na tydzien promo pod kosciolem
zdjecie niepotrzebne

--
Marsel

1. Data: 2003-06-10 13:18:14

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ksiazka Richard B. Grooves - "I'm beautyful"

Mam nadzieje, ze to nie jest satyra na narcyzów i że wyszła po polsku? ;)

T.

1. Data: 2003-06-10 13:28:29

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> k...@p...onet.pl:

> znalazlem juz dwa triki w twoim tekscie:

> to jeden,

> a to drugi.
>
> w zasadzie to Cie dyskfalifikuje, chyba ze chcesz pracowac w cyrku.

Masz na myśli obydwa?
1) "płacodawca" jest znacznie właściwszym i uczciwszym określeniem osoby
zatrudniającej inne osoby.
2) nie załapałem. chodzi o prośbę czy o oryginalność?

No cóż, pozostanę przy swoim pomyśle...

<ironia=ON>
Przy okazji informacja: "naczytałeś się jakichś pierdół o żabach i teraz na
siłę próbujesz zainteresować tym innych"
<ironia=OFF>

K.

1. Data: 2003-06-10 13:37:33

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jak zmodyfikowac przedstawiony wyzej na stuprocetowo skuteczny
> (bo sprawdzony, ale to znaczy ze mniej oryginalny :(

Nadzwyczaj uprzejmie uprasza się niniejszem o niekrytykowanie idei, której - w
szczegółach nie znacie - a ja nie chcę jej przedstawiać. Po prostu pomyślałem
sobie, ze mały psychologiczny "dopalacz" nie zaszkodziłby.

Ukłony,

K.

Zagubienie w uczuciach
Intra