Odp: Trzy stawki opłat w tpsa

Data: 2001-06-30 08:29:09
Temat: Odp: Trzy stawki opłat w tpsa
Od: "Marian L" <m...@l...org.pl>

Witam
Szanowny "Pearl" napisał w news:9hiknn$gs5$1@news.tpi.pl...

> Oczywiście my VAT płacimy. Czyli te stawki podane są poprostu netto.
> Szczegóły na stronie:
> http://www.tpsa.pl/serwis/info_ext.phtml?var_id=9936
3699841&dest=1&menu=id

> Zrobiłem sobie symulację (szacunkowa ilość połączeń w miesiącu jaką mam
> dotychczas) i wychodzi mi, że najkorzystniejszy jest wariant standardowy
bez
> wykupionego za 60 zł internetu.

Ten wariant standardowy zawsze przy normalnym użytkowaniu telefonu
musi być wybrany na 99,99%.

> Pozostałe to pic na wodę fotomontaż.
> Każdy z Was wie mniej więcej ile miesięcznie przeprowadza rozmów lokalnych
> zamiejscowych, ile czasu siedzi w internecie. Policzcie, a sami się
> przekonacie.

Najdroższy wariant staje się opłacalny dopiero jak wygadamy ponad
540 impulsów (nie wliczając internetu).

Stąd - TP SA na księżyc!

> I jeszcze jedno. W Telegazecie TVLublin wyczytałem, że lubelska centrala
już
> od lipca wchodzi z tymi czterema (trzema nowymi) pakietami taryfowymi.

Zasadą jest że tam gdzie TP SA wchodzi z nowymi pakietami
od lipca tam już funkcjonuje jakaś konkurencja.
Dlatego w tych miejscowościach należy dokładnie zapoznać
się z tym co ta konkurencja oferuje.
Natomiast tam gdzie nowe pakiety będa funkcjonować od września
to niestety możemy trawę gryźć a i tak musimy korzystać z TP SA.

Pozdrawiam
Marian L