Odp: Tutejsi filozofowie...

1. Data: 2000-01-06 01:28:54

Temat: Odp: Tutejsi filozofowie...
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan Szenkaryk:
> Kiedy (tutaj) czytam wypowiedzi..........

OK! Wiec co proponujesz? Nie czytac? :))

A tak w ogole to skad w Tobie tyle krytycyzmu dla czlowieka?
Pytam bo sam jestem niezwykle krytyczny dla innych, no ale wybacz - rowniez
zwlaszcza dla siebie.
Wiec inni nie siegaja Ci 'do kostek'? Hmmm...

Nie rozumiem do czego potrzebny byl Ci ten Twoj post...
Zawiodles sie na ludziach i przepelnia Cie gorycz? Jestes ksiedzem czy co?

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-08 06:50:30

Temat: Re: Tutejsi filozofowie...
Od: Bogdan Szenkaryk <p...@y...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek wrote:

> Bogdan Szenkaryk:
>
> (...)
> Nie rozumiem do czego potrzebny byl Ci ten Twoj post...

Dla tego samego wyzszego celu (filozoficznego), ktoremu sluzy myslenie i
dyskusja, czyli do pobudzenia umyslow i refleksji.

> (...)
>
> Pozdrawiam.
> --
> Czarek

Wszystkiego dobrego. Pinopa

PS Wiecej na ten temat dowiesz sie (sadze, ze wowczas lepiej zrozumiesz) z
innych zawartych w tym watku moich wypowiedzi. Poniewaz niektorzy, podobnie jak
Ty, wycinaja zapisane (przeze mnie) adresy, a ja odpowiadam na ich posty nie
poprawiajac wprowadzonych 'zmian adresowych', niektore moje wypowiedzi (z tego
watku) mozesz znalezc np. tylko na pl.sci.filozofia albo tylko na
pl.sci.psychologia.

Odp: novamatorka
Odp: Szczęście z internetu
Odp: niewiernosc a geny