Odp: novamatorka

1. Data: 2000-01-06 01:28:50

Temat: Odp: novamatorka
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ROXANNE:
> ..... Czyzby naukowcy nie wiele sie pomylili twierdzac,ze w XXI w
> czlowieka zastapi android.

Wiec chyba nie wiesz ze w kilku osrodkach na swiecie trwaja intensywne prace
nad 'sztuczna inteligencja'. Wg zapowiedzi sfinalizowanie 'konstrukcji'
pierwszego tworu sztucznej inteligencji odpowiadajacego potencjalowi
inteligencji kota (cokolwiek to oznacza) to lata 2003-2004.

> Najgorsze jest chyba to, ze to urobotowienie zaczyna sie o umyslu i od
> naszych uczuc.

Wlasnie! Ciekaw jestem skad biora sie w ludziach takie fantazyjne refleksje?

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-06 11:28:00

Temat: Re: novamatorka
Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy moje refleksje wynikaja z okresu przedswiatecznego .
Zawsze przed swietami mozna bylo wyczuc aure czlowieczenstwa wsrod istot
ludzkich w tym roku nic z tego.
Nawet w autobusie stara babulenka predzej wyzionie ducha niz ktos ja
zauwazy i ustapi (to tylko 1 przykl)A jezeli chodzi o mozliwosci
wprowadzenia androidow o IQ kota to gratuluje ciekawe tylko teraz w co nasi
przodownicy z USA beda woleli inwestowac :badania genetyczne czy
zaawansowana tecznologie elektronicza?

1. Data: 2000-01-06 18:31:47

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ROXANNE" <B...@N...COM.PL> wrote in message
> [...]
nasi
> przodownicy z USA beda woleli inwestowac :badania genetyczne czy

opwtarzam jeszcze raz
ze nie wszyscy ludzie sa tacy sami
to ze gdzies ktos kogos zabil to nie znaczy
ze po ulicach chodza tabunt mordercow
nie uogolniajmy
uwolnijmy nasze pragnienia
pozwolmy sobie na piekne zycie!

mała

1. Data: 2000-01-06 19:55:26

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawe tylko teraz w co nasi
> przodownicy z USA beda woleli inwestowac :badania genetyczne czy
> zaawansowana tecznologie elektronicza?
Na pewno badania genetyczne posuwaja sie o wiele wolniej niz badania nad
elektronika. Poza tym elektronika ma bardzo wielu zwolennikow (i nikt sie
tak bardzo nie burzy - jak np. przy klonowaniu ludzi).
pa
spider.

1. Data: 2000-01-07 00:23:01

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ROXANNE:
> ......... A jezeli chodzi o mozliwosci
> wprowadzenia androidow o IQ kota to gratuluje .......

Nie chodzi o androida - moze to byc np 'inteligentny odkurzacz'. :)
Wg tych samych zapowiedzi po osiagnieciu 'inteligencji kota' nastapi b.
szybki rozwoj potencjalu sztucznej inteligencji.

> ...............ciekawe tylko teraz w co nasi
> przodownicy z USA beda woleli inwestowac :badania genetyczne czy
> zaawansowana tecznologie elektronicza?

USA - zdecydowanie sztuczna inteligencja, podobnie Japonia - to dwa
najsilniejsze osrodki na dzis + ogromne pieniadze na ten cel.
Zwroc uwage od jak dawna informacje o sukcesach czy ew pracach w dziedzinie
genetyki naplywaja do nas z W. Brytanii, Australii i np Francji. :)))

Pozdrawiam.
--
Czarek

Odp: Szczęście z internetu