WŁOSY !!!!!

1. Data: 2003-04-07 07:40:56

Temat: WŁOSY !!!!!
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Mam duży problem z włosami , są bardzo cienkie jest ich mało , strasznie
się przetłuszczają i na dodatek wypadają w dużej ilości .
Czy mogłybyście mi polecić jakieś dobre środki do włosów zarono do użytku
zawnętrznego jak i wewnętrznego albo jakieś salony fryzjerskie które by
potrafiły coś z tym zrobić , albo jakichś dobrych lekarzy na trasie W -
a -- Grodzisk Maz. ( w tym rejonie się najczęściej poruszam )

1. Data: 2003-04-07 08:11:43

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie
> Mam duży problem z włosami , są bardzo cienkie jest ich mało ,
strasznie
> się przetłuszczają i na dodatek wypadają w dużej ilości .

Hej!
Przeczytaj wątek pt: "Włosy mi rosną" jest jakieś, około 40 wątków
wcześniej.
Dużo, na ten temat jest też w archiwum.

Hanuś

1. Data: 2003-04-07 08:27:12

Temat: Re: WŁOSY !!!!!
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a jaki jest adres do archiwum ?

Dorota

1. Data: 2003-04-07 08:59:30

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam duży problem z włosami , są bardzo cienkie jest ich mało ,
strasznie
> się przetłuszczają i na dodatek wypadają w dużej ilości .

Czy zawsze tak było? Jeśli tak, to nie ma większych szans, że włosy staną
się grubsze (chyba, że optycznie).
Przetłuszczanie i wypadanie włosów możesz spróbowac zredukować przy pomocy
Lotionu Seboradin. Do tego łykaj jakiś "zestaw na włosy"- nie polecam
konkretnego, bo ważniejsze niż nazwa jest to, żeby łykac te tabletki dłogo-
kilka miesięcy.

1. Data: 2003-04-07 09:58:53

Temat: Odp: WŁOSY !!!!!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Google Twoim przyjacielem...
Archiwum grupy: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

Poza tym odpowiadaj pod postami, a najlepiej tnij je.
Netykieta: http://www2.gazeta.pl/usenet/1,22781,705977.html

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-04-07 11:19:00

Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neril.

1. Data: 2003-04-07 11:24:26

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

co to jest Neril i gdzie to można dostać ?

1. Data: 2003-04-07 11:34:25

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ŻabCia <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6rn2o$puv$...@n...news.tpi.pl...
> Neril.
> Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

Zabciu,
czy "Neril" to
-srodek do wlosow do uzytku zewnetrznego?
-srodek do uzyrtku wewnetrznego?
-salon fryzjerski?
-nazwisko fryzjera?
-gabinet lekarski?
-miasto, w krtorym kolezanka na szukac ;-)?

I prosba - odpowiadaj POD postem.
Dzieki!

--
cieplutko pozdrawia Magda
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-07 13:56:18

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota wrote:

> Mam duży problem z włosami , są bardzo cienkie jest ich mało , strasznie
> się przetłuszczają i na dodatek wypadają w dużej ilości <ciach>

Kup sobie w aptece szampon i odzywke Seboradin (czarna rzepa), oprocz
tego odzywke do wlosow treatment wax (w aptece badz w kosmetycznym).
Przestana sie przetluszczac, wypadac i odzywia sie porzadnie.
Cienkie beda juz zawsze - taka ich natura, nie poprawisz tego :)

Lykaj witamine B, PP oraz Biotyne - najlepiej drozdze z biotyna.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-08 10:58:25

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrafiły coś z tym zrobić , albo jakichś dobrych lekarzy na trasie W -
> a -- Grodzisk Maz. ( w tym rejonie się najczęściej poruszam )

Zmień przede wszystkim dietę, bo skoro wypadają nadmiernie to nie jest
dobrze. Mnie zaczęły wypadać kiedy wpadłam w bulimię. Moja mama dała mi
pastylki do łykania na łamliwe paznokcie i słabe włosy, dodatkowo od lekarza
dostała zastrzyki z kompleksem witamin grupy B, włosy rzeczywiście mi się
wzmocniły. Płukałam włosy w soku z czarnej rzepy i robiła także maseczki z
papki rzepowej (długo nie wytrzymałam, bo strasznie piekła mnie skóra).
Koncową papranina były maseczki z drożdży, miodu, cytryny i żółtka.
Wszystkie te upierdliwości trwały ok 4 miesiące i rzeczywiście pomagały.
Dodatkowo pijałam napój z drożdży. Kosmetyki które by były dobre na słabe
włosy to "glis cur" (nie pamiętam prawidłowej pisowni).
Życzę cierpliwości i szybkich efektów.

Piernix

Jaga Hupało?
Ramiona