Przebarwienia

1. Data: 2003-04-06 15:58:36

Temat: Przebarwienia
Od: "paola" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

W jaki sposob lub jakimi preparatami mogę usunąć z twarzy
przebarwienia(rany). Nie są to blizny!!!
CZy ja np jakies kremy w ktorych w skalad wchodza substancje przyspieszajace
gojanie sie tych przebarwien ?

1. Data: 2003-04-06 17:52:17

Temat: Re: Przebarwienia
Od: "Kasia" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paola" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przebarwienia(rany). Nie są to blizny!!!
> CZy ja np jakies kremy w ktorych w skalad wchodza substancje

Witam,
na przebarwienia (brązowe plamy) na twarzy moge polecić krem na
przebarwienia firmy Drula. Dostępny w aptece i kosztuje około 47-55 zł (w
zależności od apteki). Krem sprawdziłam na swej twarzy-a miałam naprawde
ciemne plamy. Sprawdzałam już wybielanie kwasami 20% (u dermatologa), krem i
sztyft Chanel (też na rzebarwienia),ale naprawdę krem Drula jest najbardziej
skuteczny. Używam go przez 2 miesiące (na tyle starcza tubka, oczywiscie w
zależnosci od ilosci i wielkisci plam) potem 1 miesiąc przerwy i znowu krem.
Krem jest w dwoch odmianach -sloiczku i tubce. W tubce jest silniejszy i
stosować go nalezy na noc.W słoiczku można stosowac i na dzien i na noc.I
co wazne już po miesiącu sa naprawde widoczne efekty:)) Ponizej pare
informacji z ulotki kremu:
Krem Drula Superforte zawiera skoncentrowaną dawkę naturalnego hydrochinonu
(arbutyny), uzyskaną z mącznicy lekarskiej (Arctostaphylos Uva Ursi).
Zawiera również sproszkowany kwas mlekowy (alfahydroksykwas), oksybenzon
oraz filtr przeciwsłoneczny UVA i UVB. Krem ma lekkie i nietłuste podłoże,
szybko się wchłania. Krem Drula Superforte wybiela plamy i znamiona
barwnikowe w hiperpigmentacji skóry (np. ostuda), jak również związane z
zaburzeniami metabolizmu wątroby (plamy wątrobowe). Skutecznie usuwa
przebarwienia posłoneczne, piegi i plamy na skórze, spowodowane wiekiem
(plamy starcze).

Pozdrawiam

Kasia

1. Data: 2003-04-06 18:18:32

Od: "ToJa" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przebarwienia(rany). Nie są to blizny!!!
> CZy ja np jakies kremy w ktorych w skalad wchodza substancje

Firma La Roche Posay wprowadziła na rynek jakiś czas temu krem na
przebarwienia a co najważniejsze można go stosować na cała twarz a działać
będzie tylko tam gdzie trzeba , nazywa się chyba Mela-D , niestety nie znam
ceny używałam tylko próbki i dlatego też nie mogę powiedzieć o efektach .
Aha i dostępny tylko w aptekach .

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-04-06 19:00:09

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znam
> ceny używałam tylko próbki i dlatego też nie mogę powiedzieć o efektach .

kosztuje 90 zł za opakowanie nie wiem jak duze, nie wiem tez czy skuteczny,
bo dopiero zamierzam go kupic
a Drula owszem mnie pomogla, ale nie do konca
Ewa

1. Data: 2003-04-06 22:04:45

Od: "elais" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ToJa" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
znam
> ceny używałam tylko próbki i dlatego też nie mogę powiedzieć o efektach .

ja mam ten krem mela-d kosztuje 79 zl. tez uzylam chyba raz wiec
skutecznosci nie znam

1. Data: 2003-04-07 05:17:02

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam ten krem mela-d kosztuje 79 zl. tez uzylam chyba raz wiec
> skutecznosci nie znam

a gdzie on kosztuje 79zł?
Ewa

1. Data: 2003-04-07 10:08:52

Od: "elais" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <x...@s...pl> napisał w wiadomości

> a gdzie on kosztuje 79zł?
> Ewa

Krakow ,apteka na przeciko teatru slowackiego

1. Data: 2003-04-07 15:16:29

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krakow ,apteka na przeciko teatru slowackiego

dzieki, szkoda ze zbyt daleko ode mnie
Ewa

1. Data: 2003-04-07 16:22:58

Od: "ToJa" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie on kosztuje 79zł?
> Ewa

sprawdziłam dziś cenę i w Gdyni znalazłam po 78 zł

ASia

1. Data: 2003-04-07 18:20:26

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprawdziłam dziś cenę i w Gdyni znalazłam po 78 zł

:)) eh, nie dolujcie mnie:)
Ewa

jajeczkowanie
Gdzie Ziaja w W-wie?