Skórki wokół paznokci

1. Data: 2003-04-06 15:39:30

Temat: Re: Skórki wokół paznokci
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

niecale 3 godz. temu o to pytalas i nawet ci ktos odpowiedzial:)

1. Data: 2003-04-06 15:40:18

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czesc wszystkim,
>
> mam problem zwiazany ze skorkami wokol paznokci. Od pewnego czasu mam cale
> czerwone i pozadzierane. Nie mam pojecia jak to zlikwidowac:( Pomozcie
>
> Agnieszka

Ja jestem bardzo zadowolona z kremu do skórek z Avonu. To dla mnie właściwie
niezbędny kosmetyk. Dzięki niemu oduczyłam się skórki obgryzać, co było moim
paskudnym nawykiem.
Maga

1. Data: 2003-04-06 15:40:59

Temat: Skórki wokół paznokci
Od: "Aga" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim,

mam problem zwiazany ze skorkami wokol paznokci. Od pewnego czasu mam cale
czerwone i pozadzierane. Nie mam pojecia jak to zlikwidowac:( Pomozcie

Agnieszka

Pasemka
Skorki wokol paznokci
balsam brazujacy