Skorki wokol paznokci

1. Data: 2003-04-05 14:02:10

Temat: Re: Skorki wokol paznokci
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <c...@i...pl> napisał w wiadomości news:b6pb73
> mam problem zwiazany ze skorkami wokol paznokci. Od pewnego czasu mam cale
> czerwone i pozadzierane. Nie mam pojecia jak to zlikwidowac:( Pomozcie

Mi bardzo pomaga odżywka do skórek i paznokci z olejkiem cytrynowym i
witaminami firmy Oriflame. Skórki nie zadzierają się właściwie po
jednokrotnym użyciu.

________
sheba 19

1. Data: 2003-04-06 13:53:31

Temat: Skorki wokol paznokci
Od: "Aga" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim,

mam problem zwiazany ze skorkami wokol paznokci. Od pewnego czasu mam cale
czerwone i pozadzierane. Nie mam pojecia jak to zlikwidowac:( Pomozcie

Agnieszka

1. Data: 2003-04-07 08:25:36

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> mam problem zwiazany ze skorkami wokol paznokci. Od pewnego czasu
> mam cale czerwone i pozadzierane. Nie mam pojecia jak to
> zlikwidowac:( Pomozcie

Kiedyś, dawno temu używałam kremu do skórek Lumene. Od tamtej pory nic
mi się nie zadziera ;) i nie mam żadnych kłopotów ani ze skórkami, ani
z paznokciami. A zużyłam chyba ledwie pół opakowania. Polecam.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-07 08:27:43

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

">
> mam problem zwiazany ze skorkami wokol paznokci. Od pewnego czasu mam cale
> czerwone i pozadzierane. Nie mam pojecia jak to zlikwidowac:( Pomozcie

Cześć!
Zacznij od pójścia na manicure ( wystarczy raz), Pani je troche podreperuje,
powiedz żeby ich nie wycinała tylko odsuneła.
Póżniej sama w domu, co jakiś czas mocz palce w ciepłej oliwie z oliwek (
świetnie obkurcza skórki).To skuteczne.
Oprócz tego natłuszczaj je często, może być do tego np wazelina lub mocno
tłusty kremik. Jak natłuścisz, to leciutko odgarniaj.
...A i jeszcze super sposób na natłuszczanie, nawet poza domem.
Działa super! zwykłą kredką ochronną do ust przejdz po skórkach co jakiś
czas.
W taki sposób, doprowadziliśmy do świetnego stanu skórki mojego Męża.

Hanuś z bolącą ręką

balsam brazujacy
konsultantki Avonu z bydg fordonu
balsamy brazujace