Pasemka

1. Data: 2003-04-06 14:02:09

Temat: Pasemka
Od: "MałgosiaM" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Chcialabym zrobic sobie pasemka na wlosach i nie wiem jak to bedzie liczone
u fryzjera, poniewaz mam teraz rozjasnione wlosy a chcialabym zrobic sobie
pasemka jasny blond i ciemny blond. Nigdy nie farbowalam sobie wlosow u
ryzjera i stad to moje pytanie.

MałgosiaM

(Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
m...@2...pl

1. Data: 2003-04-06 16:12:27

Temat: Re: Pasemka
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MałgosiaM wrote:
> [...]
> pasemka jasny blond i ciemny blond. Nigdy nie farbowalam sobie wlosow u

Jak pasemka dwukolorowe, ale lepszy bylby balejaz dwukolorowy.
Bedzie mniej widoczna "sztucznosc" na rozjasnionych wlosach.
Chyba ze chcesz wpierw miec ciemny blond - farbowany, a dopiero na to
paski jasnego blondu.
Pozdrawiam.
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-06 18:33:35

Od: "MałgosiaM" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiesz jak to bedzie liczone u fryza??

MałgosiaM

(Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
m...@2...pl

1. Data: 2003-04-06 20:39:17

Temat: Odp: Pasemka
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój fryzjer liczy to jak normalne pasemka - po prostu rozrabia dwie farby i
smaruje naprzemiennie.
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-04-07 13:23:21

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MałgosiaM wrote:
> Nie wiesz jak to bedzie liczone u fryza??

Jak pasemka, albo jak balejaz. W zaleznosci co chcesz.
Musisz przygotowac min. 100 zl. :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-08 11:06:20

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pasemka, albo jak balejaz. W zaleznosci co chcesz.
> Musisz przygotowac min. 100 zl. :)

Chrzestna mojej córci jest fryzjerką i ona za farbowanie bierze 35-45 zł, a
za balejaż 42-55 zł. W to wchodzi jeszcze mycie, modelowanie i podciecie
jeśli jest takie życzenie. To cena średniego zakładu fryzjerskiego w Radomiu
(zero firmówki typu Loreal czy Krzysztof).

pozdrawiam

Piernix

Skorki wokol paznokci
balsam brazujacy