jajeczkowanie

1. Data: 2003-04-06 15:52:25

Temat: jajeczkowanie
Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny po jakim czasie od jajeczkowania pojawia sie okres??

^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2003-04-06 16:22:15

Temat: Re: jajeczkowanie
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> wrote in message
> dziewczyny po jakim czasie od jajeczkowania pojawia sie okres??

U każdej inaczej i w każdym cyklu też może być inaczej.
Dam ci najlepszy przykład - całe życie miałam cykle książkowe - 28 dni.
Prawie 12 lat temu też dostałam okres dokładnie 28 dnia. Krwawienie było
słabsze i krótsze, ale nie na tyle, żeby dać mi do myślenia. Tylko 5 tygodni
później okazało się, że jestem w ciąży i że do zapłodnienia doszło w 26 dniu
poprzedniego cyklu, na 2 dni przed okresem. (potem przez 3 tygodnie nie
widziałam się z mężem, więc o pomyłce w rachunkach nie ma mowy). Synuś
właśnie skończył 11 lat:))))
Tak więc na twoje pytanie nie da się udzielić jednoznacznej, prawdziwej
odpowiedzi - życie płata czasem przedziwne figle.
Anka

1. Data: 2003-04-06 16:26:16

Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> dziewczyny po jakim czasie od jajeczkowania pojawia sie okres??

Mi zawsze mowili, ze rowno 14 dni po jajeczkowaniu :)))
Nie potwierdzam tego z wlasnego doswiadczenia, bo jajeczkowania dawno nie
uswiadczylam... (pigulki), ale tak wlasnie powinno byc

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-04-06 16:34:19

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GoniaP"
> Mi zawsze mowili, ze rowno 14 dni po jajeczkowaniu :)))
> Nie potwierdzam tego z wlasnego doswiadczenia, bo jajeczkowania dawno nie
> uswiadczylam... (pigulki), ale tak wlasnie powinno byc

Bez przesady... Nie mówi się tak już mniej więcej od kilkudziesięciu lat..
Cykle są sprawą indywidualną, jajeczkowanie może wystąpić zarówno np. w 6 dniu
cyklu jak i 46 dniu cyklu, a cykl może trwać zarówno dwadzieścia kilka dni
jak i pięćdziesiąt kilka dni i nie jest to żadnym odstępstwem. Taki idealny cykl
to ten o którym napisalaś, ale występuje u małej ilości kobiet.
Asia

1. Data: 2003-04-06 16:47:56

Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
idealny cykl
> to ten o którym napisalaś, ale występuje u małej ilości kobiet.

W takim razie przepraszam za blad. No coz, tak mnie uczyli w liceum, a bylo
to dosc niedawno... jakies 5 lat temu... Sama juz wtedy faszerowalam sie
pigulkami, wiec nie za bardzo mnie to interesowalo, bo moj kalendarzyk jest
bardzo prosty (od opakowania do opakowania :) ), ale pewnie juz niedlugo sie
to skonczy...
A tak w ogole, jakich metod antykoncepcyjnych uzywacie?? Co jest najbardziej
popularne? A co najwygodniejsze?

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-04-06 17:12:54

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" AsiaS " wrote:

> [...]
> zarówno dwadzieścia kilka dni jak i pięćdziesiąt kilka dni i nie jest
> to żadnym odstępstwem. Taki idealny cykl to ten o którym napisalaś,

Nie, Asiu, róznej długosci moze byc pierwsza czesc cyklu, ale zawzse
jajeczkowanie jest na 14 dni przed okresem.
Tak wiec cykl to:
1. rózna ilosc dni
2. jajeczkowanie
3. 14 dni
4. okres.
To tak w duzym skrócie.
I Gonia dobrze napisała, ze okres nastepuje 14 dni po jajeczkowaniu,
niezaleznie do długsoci całego cyklu.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-06 17:13:25

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Miranka " wrote:

> "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> wrote in message
>
> U każdej inaczej i w każdym cyklu też może być inaczej.

Zawsze, po 14 dniach, chyba ze sie zaszło w ciaze.

1. Data: 2003-04-06 17:18:27

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości

> Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie

> dniu
> idealny cykl

te 14 dni to tak jak piszecie - idealny, książkowy okres, ale u różnych
kobiet różnie to wygląda. Pierwsza faza cyklu może być w zasadzie dowolnie
długa, po owulacji przyjmuje sie że jest 14 dni do okresu, ale bywa 12 -16
przeciętnie. Każda kobieta musi sama obserwować swój organizm aby wiedzieć
ile dni upływa u niej (temperatura, śluz itp).

co do metod anty (OT, ups) to ja przez 6 lat brałam tabletki anty, bardzo
byłam z nich zadowolona na poczatku, ale od 7 m-cy juz ich nie biore. Po
prostu zmęczyły mnie psychicznie, trudno to opisać, ale czułam że nie moge
juz ich brac, że mam ich dość i -przepraszam-rzygam na sam widok. Tak jak na
poczatku dawaly mi poczucie wolności i luzu, tak stopniowo zaczelam sie czuć
jak na smyczy. Paradoks - sama sie sobie dziwie. Koniec koncem, porzuciłam,
teraz wspieramy przemysł gumowy ;) a za jakis blizej nieokreslony czas
zaczniemy sie starac o potomka :)

Asia

1. Data: 2003-04-06 17:24:07

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> wrote in message
> Zawsze, po 14 dniach, chyba ze sie zaszło w ciaze.

Pudło:))) U mnie był na pewno krócej i fakt że akurat wtedy zaszłam w ciążę
niczego tu nie zmiania. Fakt, że to mogło być dodatkowe jajeczkowanie, ale
może wcale nie było dodatkowe. Kto to wie?
Anka

1. Data: 2003-04-06 17:25:36

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie, Asiu, róznej długosci moze byc pierwsza czesc cyklu, ale zawzse
> jajeczkowanie jest na 14 dni przed okresem.

nie zawsze, OKOŁO 14 dni, ale moze to sie wahac w zależności od organizmu
tak na szybko znalazłam linka: http://www.npr.prolife.pl/cykl.htm

Asia

Gdzie Ziaja w W-wie?
Skórki wokół paznokci