jajeczkowanie

1. Data: 2003-04-08 14:39:08

Temat: Re: jajeczkowanie
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:b6um85$89a$1@inews.gazeta.pl...

> Gdyby te wszystkie opowiesci byly
> prawdziwie, to wskaznik Pearl'a bylby pewnie z 10 razy wiekszy.

Gdzies widzialam tabele z dwoma wskaznikami - jednym "normalnym" a drugin -
urealnionym, w ktorym wziete byly pod uwage osoby, ktore zrobily cos
nieprawidlowo - ten drugi wskaznik byl kilka razy wiekszy:)))

> Dziewczyny, to juz lepiej gumki, chyba latwiej zapamietac
> ?!

Oj, a przy prezerwatywach jak wzrosl!!!
(wskaznik, oczywiscie)
Aha, to byly dane ze Stanow, wiec nie tylko Polki sa tak niedbale... (I
Polacy)

Buziaki
Kaska (tez rozbawiona troche)

1. Data: 2003-04-08 14:44:01

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...pl> napisał(a):

> Gdzies widzialam tabele z dwoma wskaznikami - jednym "normalnym" a drugin -
> urealnionym, w ktorym wziete byly pod uwage osoby, ktore zrobily cos
> nieprawidlowo - ten drugi wskaznik byl kilka razy wiekszy:)))

Dlaczego mnie to nie dziwi ? :)) I nawet pasuje do opowiesci o tabletkowych
dzidziusiach ;)

> Aha, to byly dane ze Stanow, wiec nie tylko Polki sa tak niedbale... (I
> Polacy)

To cieszy, nie jestesmy sami w niedoli. ;)

Dunia ;)

Gdzie Ziaja w W-wie?
Skórki wokół paznokci
Pasemka