Re: jajeczkowanie

From: "asia" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jajeczkowanie
Date: Sun, 6 Apr 2003 19:18:27 +0200

Użytkownik "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
news:b6plo9$2tp$1@foka.acn.pl...

> Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie

> dniu
> idealny cykl

te 14 dni to tak jak piszecie - idealny, książkowy okres, ale u różnych
kobiet różnie to wygląda. Pierwsza faza cyklu może być w zasadzie dowolnie
długa, po owulacji przyjmuje sie że jest 14 dni do okresu, ale bywa 12 -16
przeciętnie. Każda kobieta musi sama obserwować swój organizm aby wiedzieć
ile dni upływa u niej (temperatura, śluz itp).

co do metod anty (OT, ups) to ja przez 6 lat brałam tabletki anty, bardzo
byłam z nich zadowolona na poczatku, ale od 7 m-cy juz ich nie biore. Po
prostu zmęczyły mnie psychicznie, trudno to opisać, ale czułam że nie moge
juz ich brac, że mam ich dość i -przepraszam-rzygam na sam widok. Tak jak na
poczatku dawaly mi poczucie wolności i luzu, tak stopniowo zaczelam sie czuć
jak na smyczy. Paradoks - sama sie sobie dziwie. Koniec koncem, porzuciłam,
teraz wspieramy przemysł gumowy ;) a za jakis blizej nieokreslony czas
zaczniemy sie starac o potomka :)

Asia