Re: jajeczkowanie

Data: 2003-04-06 17:30:20
Temat: Re: jajeczkowanie
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

" asia " wrote:

> Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> nie zawsze, OKOŁO 14 dni, ale moze to sie wahac w zależności od
> organizmu tak na szybko znalazłam linka:
> http://www.npr.prolife.pl/cykl.htm

No link interesujący :)
Oto cytata z niego:
"Bez względu na długość cyklu owulacja zawsze wystąpi około 14 dni przed
końcem cyklu.
NIE W POŁOWIE CYKLU.
NIE W 14 DNIU CYKLU.
TYLKO 14 DNI PRZED KOŃCEM CYKLU!

OWULACJA, czyli JAJECZKOWANIE to uwolnienie dojrzałej komórki jajowej z
pęcherzyka Graafa. Owulacja występuje zawsze 12 - 16 dni przed końcem
cyklu - średnio 14 dni przed końcem cyklu."

Zdanie po zdaniu pisza, ze "tylko 14 dni przed" a potem, ze "około -
średnio".

Tym niemniej widac ze jest to "srednio" 14 dni przed, i neizalezne jest od
długosci cyklu :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656