Witam bardzo goraco!

1. Data: 2002-11-28 17:48:13

Temat: Witam bardzo goraco!
Od: "vanilia" <v...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki.

Jakie bylo moje szczescie jak znalazlam ta grupe, w koncu mozna pogadac o
tematach naprawde bliskich kobietom, mam nadzieje, ze zagoszcze u Was na
dluzej.

Szczegolnie goraco pozdrawiam Vanilla Sky:-)

Pozdrawiam

Vanilia z Poznania

1. Data: 2002-11-28 20:48:57

Temat: Re: Witam bardzo goraco!
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilia" wrote:

> Witam wszystkie grupowiczki.
>
> Jakie bylo moje szczescie jak znalazlam ta grupe, w koncu mozna
> pogadac o tematach naprawde bliskich kobietom, mam nadzieje, ze
> zagoszcze u Was na dluzej.

Witaj :)
Miło ze znowu ktos z Poznania :)

I na dzien dobry moze lektura tego:
http://extra.storm.pl/~piotr/oe.html

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-29 15:56:24

Temat: Odp: Witam bardzo goraco!
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam gorąco! Ja także jestem na tej grupie od niedawna. Coraz nas więcej
:-))

1. Data: 2002-11-29 15:58:09

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam gorąco! Ja także jestem na tej grupie od niedawna. Coraz nas więcej
> :-))

To fajnie w tym przypadku im więcej tym lepiej, witajcie Babeczki!
Hanuś

1. Data: 2002-11-29 23:46:44

Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

"vanilia"
> Pozdrawiam
>
> Vanilia z Poznania

hejka pyrko :)

Raist

1. Data: 2002-11-29 23:49:20

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"R:a:i:s:t" wrote:

> "vanilia"

> hejka pyrko :)

Heh, własnie.
mam nadzieje ze przyjdziesz na imprezke 6 grudnia Vanilio, bedzie bardzo
miło ;-)

1. Data: 2002-11-29 23:51:29

Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lia"
> Heh, własnie.
> mam nadzieje ze przyjdziesz na imprezke 6 grudnia Vanilio, bedzie bardzo
> miło ;-)

[przypominam o koniecznosci zalozenia wieczornej kreacji, im jej mniej tym
lepiej :P ]

Raist

1. Data: 2002-11-29 23:53:34

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"R:a:i:s:t" wrote:

> "Lia"
>

> [przypominam o koniecznosci zalozenia wieczornej kreacji, im jej
> mniej tym lepiej :P ]

Z tymi wieczorowymi sa komplikacje - jutro Ci opowiem ;-)

1. Data: 2002-11-29 23:57:42

Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <
> Z tymi wieczorowymi sa komplikacje - jutro Ci opowiem ;-)

przypalilas żelazkiem?
:P

dobra, poczekam do jutra,

kot na noc i ciepła kołderka

:)

Raist

1. Data: 2002-11-30 00:01:17

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"R:a:i:s:t" wrote:

> przypalilas żelazkiem?

More complicated, i to nie chodzi o moją białą bluzeczkę, tylko o ogólny
wizerunek imprezy ;-)

> kot na noc i ciepła kołderka
>
> :)

Dobranoc :)

ps. doszedł moj ostatni mail o sztućcach? Znaczy sie o nozach?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Sza...