Wlokniak twardy

1. Data: 2003-05-08 09:07:05

Temat: Wlokniak twardy
Od: "Beata:-)" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
moze ktos wie? mam takie dwa, i stad pytanie, usuwac czy nie?
czy to rosnie? czy tego bedzie wiecej?
Beata

2. Data: 2003-05-08 19:04:29

Temat: Re: Wlokniak twardy
Od: "GazGaz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata:-)" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> moze ktos wie? mam takie dwa, i stad pytanie, usuwac czy nie?
> czy to rosnie? czy tego bedzie wiecej?
> Beata

Skąd wiadomo, że to włókniak? Jak wygląda i gdzie to rośnie? Pewne
rozpoznanie zmiany jako włokniaka może być dopiero po wycięciu i zbadaniu
histopatologicznym

patolog KriKri

3. Data: 2003-05-08 19:40:42

Temat: Odp: Wlokniak twardy
Od: "Beata:-)" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd wiadomo, że to włókniak? Jak wygląda i gdzie to rośnie? Pewne
> rozpoznanie zmiany jako włokniaka może być dopiero po wycięciu i zbadaniu
> histopatologicznym
>
> patolog KriKri

Witam!
bylam dzisiaj u dermatologa, stwierdzilz e to wlasnie jest wlokniak twardy,
ze moge z tym zyc tysiac lat hehe, to mi nie zagraza, ale to mzoe sie
rozrastac, moga powstawac nowe, i ze wzgledow kosmetycznych mozna to usunac.
Mam no na nodze tak nie na lydkach bardziej na piszczelach?po kazdym na
jednej nodze.
i teraz nie wiem czy jest sens wydawac kase na usuniecie czy nie?
Beata

4. Data: 2003-05-08 19:44:18

Temat: Re: Odp: Wlokniak twardy
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

\

> [...]
> jednej nodze.
> i teraz nie wiem czy jest sens wydawac kase na usuniecie czy nie?

Jezeli to faktycznie jest wlokniak, to ma tendencje do rozrastania sie i
raczej bedzie rosl. Niemniej jednak od Ciebie zalezy, czy chcesz usunac
czy nie.
Natomiast upewnic sie, czy to byl wlokniak czy inna zmiana mozna
faktycznie po wykonaniu badania histopatologicznego.

Anka

"Oczy", "Włoski wkoło sutków" - KAJA
Prestarium vs. Lotensin
donacja organow - pytanie
zielony jezyk i nietaki zapach...
Tadeusz Cegliński - bioenergoterapeuta z tychów - szukam namiarów