Data: 2003-06-23 18:55:31
Temat: Odp: YR - rozczarowanie
Od: "Aneczka" <a...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
> > Ale oni chyba nigdy nie przyjmowali tylko na telefon.
> TAAAAAAAAAK??? Wobec tego ja protestuję i zwracam się z bardzo
uprzejmą
> prośbą do właściciela strony pru, żeby wywalił informację o tym, jak
można
> dostać katalog! Można wpisać, że grupowiczki chętnie dopiszą do
zamówienia,
> mniej frustrująco będzie, bez rozczarowań. :)
no właśnie też mi się wydaje, że zamiast telefonu (bo jak i tak na
prośbę telefoniczną nie wysyłają katalogu) lepiej umieścić ares, na
który można wysłać prośbę.
> > Inna sprawa, że taka dopisana osoba na katalog to czeka i czeka...
nawet
> > ponad miesiąc :(
> Ciekawe ile ja będę czekać.
dlatego chyba najlepiej samemu napisać list z prośbą o katalog. Oto
adres:
Biuro Obsługi Klienta Yves Rocher,
ul. Lipowa 4, 30-702 Kraków.
pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia
|