Zadane pytanie o przyszłość nr.1

1. Data: 2001-07-23 21:42:29

Temat: Zadane pytanie o przyszłość nr.1
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykażcie się inteligencją lub splonkujcie
będzie pytań dziesięć, albo odpowiecie, albo nie!
Wiem, że nie, bo wkurzam Was od jakiegoś czasu.
Z góry dziękuję za nie zrozumienie, to upraszcza analizę.

pytanie nr. jeden:

Jeśli automat przejmuje informację, o życiu i skutkach tego
życia człowieczego, to:
a) psychiki są niepotrzebne?
b) Psp jest potrzebna, by korygować błędy automatu
c) Psp nie wierzy, czyli jest niepotrzebna
d) Taki automat niema szans
e) Cracovia górą!

pozdry
eTaTa
Pytam poważnie i żadne ćmoje boje nie będą tolerowane.

1. Data: 2001-07-23 22:09:08

Temat: Re: Zadane pytanie o przyszłość nr.1
Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

*Próba odpowiedzi nr 1:

> Wykażcie się inteligencją lub splonkujcie
*o ile cię zrozumiem, to się wykażę, a co do splonkowania - to nie wiem co
to może oznaczać (Plonki występowały w filmie rysunkowym, który oglądałam z
moim małym misiem i splonkowanie kojarzy mi się z tymi Plonkami, ale co
konkretnie oznacza ? :o)

> będzie pytań dziesięć, albo odpowiecie, albo nie!
*zobaczymy jakie będą następne i czy starczy mi sił.....

> Wiem, że nie, bo wkurzam Was od jakiegoś czasu.
*Chylę czoła, że to dostrzegasz, ale "wqrzam" to za dużo powiedziane
(przynajmniej jeśli chodzi o moje odczucia...; raczej zastanawiasz -
dlaczego?)

> Z góry dziękuję za nie zrozumienie, to upraszcza analizę.
*Rozumiem :))) (chyba)

> pytanie nr. jeden:
*tak?

> Jeśli automat przejmuje informację, o życiu i skutkach tego
> życia człowieczego, to:
>a) psychiki są niepotrzebne?
*Jeśli PRZEJMUJE, to psychiki nie są potrzebne. Gdyby automat rozumiał te
informacje, mógłby w jakiś sposób - dla Tobie wiadomych celów, to
wykorzystywać. Ale jeśli by je przejmował, to widzę to w kategoriach
przejmowania umysłu, kontrolowania myśli (jak w schizofrenii), ściągania
danych. Przejęta psychika przez coś innego niż jej właściwy organizm
przeznaczony do bytowania, miałaby już inną właściwość, o ile wtedy wogóle
nie przestałaby istnieć. (O co tu wogóle chodzi????!!!!!!)

> b) Psp jest potrzebna, by korygować błędy automatu
*Potrzebna - jeśli automat - to nie ma wolnej woli, nie mam wglądu. Korekcja
błędu przez coś z zewnątrz jest niezbędna!

> c) Psp nie wierzy, czyli jest niepotrzebna
*zaczynam mieć wątpliwości co rozumiesz przez Psp :)))

> d) Taki automat niema szans
*ma szansę, czemu nie? wiele się wydarzyło przez stulecia a obecny postęp
jeszcze nie raz nas zaskoczy

> e) Cracovia górą!
*Varsovia górą!

> pozdry
*również

> eTaTa
*defric

> Pytam poważnie i żadne ćmoje boje nie będą tolerowane.
*O.K.

1. Data: 2001-07-23 22:35:01

Temat: Odp: Zadane pytanie o przyszłość nr.1
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik defric udręczonego eTaTę stawia w kropce

Po co Ci było odpowiadać
Zamilcz
Ja chce skończyć z nałogiem i szukam pretekstu.
Psp mnie wciąga jak cygarety

Ale ogólnie nieźle : - )

Pożyjem, podyskutujem
i coś przegryziem

pozdry
eTaTa

1. Data: 2001-07-24 08:57:45

Od: "Ja" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to jest Psp?

Jak by nie było, zawsze może byc gorzej
óó
pozdrawiam, \-/ ja.

1. Data: 2001-07-24 09:07:25

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On zaklikał
> co to jest Psp?
> -----------------------------
> Jak by nie było, zawsze może byc gorzej
Polska ściema psychologiczna

a na jakiej grupie zadałeś pytanie?

eTaTa
Ale się wymądrzam : )

1. Data: 2001-07-24 10:02:03

Od: "Ja" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, ja na serio pytam. naprawde nie wiem!

1. Data: 2001-07-24 11:22:55

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ja
> nie, ja na serio pytam. naprawde nie wiem!
> Jak by nie było, zawsze może byc gorzej
ręce opadają
z gdańska dzwoni,a ciemny jak afrykanin
psp - pl.sci.psychiki

eTaTa
Jak zadasz jeszcze raz to pytanie to ci pośle tyle spamu
że ci się rozjaśni ; - )))

1. Data: 2001-07-24 11:29:13

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psp - pl.sci.psychiki
>
> eTaTa
> Jak zadasz jeszcze raz to pytanie to ci pośle tyle spamu

Ale dokucza, każdemu sie może przytrafić.
Mania

1. Data: 2001-07-24 11:30:54

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak zadasz jeszcze raz to pytanie to ci pośle tyle spamu
> że ci się rozjaśni ; - )))

:)))))))))))))))
:))
E.:)

1. Data: 2001-07-24 11:37:20

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu byłem zbyt ostry ? ; )
Wiem że każdy szuka przytulanki
sam się na Dorrit złościłem
za takie sformułowania
a tu patrzcie
I ja walę to samo
człowiek z wiekiem głupieje?
czy z dnia na dzień?

eTaTa

sprzedawca a akwizytor - na czym polega roznica?
kto moze poiwedzec cos o testach na wieczorowe studia?
Psychologia w szkole podstawowej?
Zgubić swoją osobowość ;-)
Szukam prac z psychologi-pilne-prosze o pomoc