Zarost

1. Data: 2000-08-10 06:41:01

Temat: Zarost
Od: robert <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam!
potraktujcie to poytanie powaznie.
czy jest jakis srodek wspomagajacy (przyspieszajacy a zarazem tworzacy
bardziej obfity) zarost na twarzy oraz na klatce piersiowej?
Slyszalem, ze mesteron to srodek hormonalny mogacy do tego sluzyc.
Jakie sa jego skutki uboczne. Do jakiego lekarza sie zwrocic -
dermatologa, psychologa, czy wystarczy do rejonowego?

robert

2. Data: 2000-08-10 16:13:17

Temat: Re: Zarost
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

robert napisał(a):

> [...]
> Jakie sa jego skutki uboczne. Do jakiego lekarza sie zwrocic -
> dermatologa, psychologa, czy wystarczy do rejonowego?

Kup sobie jakąś odżywkę do włosów :-)))))
Btw: Teraz zarost na klatce piersiowej wyszedł z mody i seksowni panowie
się golą ( klatki też).

----
Kaja

3. Data: 2000-08-10 17:11:29

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

robert napisa?(a) w wiadomoœci: <3...@p...fm>...

>Jakie sa jego skutki uboczne. Do jakiego lekarza sie zwrocic -
>dermatologa, psychologa, czy wystarczy do rejonowego?

Raczej do jednego ze specjalistow - psychiatry. I to koniecznie...

Adam B.

4. Data: 2000-08-10 20:19:58

Temat: Odp: Zarost
Od: "Bairtek" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> Kup sobie jakąś odżywkę do włosów :-)))))
> Btw: Teraz zarost na klatce piersiowej wyszedł z mody i seksowni panowie
> [...]
No nie!!
Uwazam, ze seksowni mezczyzni nie musza byc koniecznie ogoleni, czy bez
zarostu na innych czesciach ciala.
Wszystko zalezy przeciez od gustu.

5. Data: 2000-08-10 22:03:50

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bairtek napisał(a):

> No nie!!
> Uwazam, ze seksowni mezczyzni nie musza byc koniecznie ogoleni, czy bez
> zarostu na innych czesciach ciala.
> Wszystko zalezy przeciez od gustu.

Widziałam w jakiejś gazecie zdjecia Enriqe Iglassesa...Owłosiony był jak
małpa...a tu u nas i w teledyskach rączki miał nawet wydepilowane z
włosków...:-)

----
Kaja

6. Data: 2000-08-12 10:04:24

Od: "Janusz" <h...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.

> czy jest jakis srodek wspomagajacy (przyspieszajacy a zarazem tworzacy
> bardziej obfity) zarost na twarzy oraz na klatce piersiowej?

A nie zal Ci forsy na zyletki :)

> potraktujcie to poytanie powaznie.

no coz...rzadko sie ktos taki zdarza...jesli masz na wzgledzie
tylko "sexy look for women" to daruj sobie :) uwierz ze ona tego
nawet moze nei zauwazyc (Twoich staran o owlosienie)

tak poza tym to ja mialem zawsze duzo wlosow i nawet zadbanych
co sie w nastoletnim wieku rzadko zdarza...i co z tego?
a teraz skonczylem studia, mam kupe stresow w pracy etc etc..
i mi holender wypadaja! Po 2 latach przestalem sie przejmowac
bo stwierdzielm ze to glupota, a poza tym od wielu dziewczyn juz
slyszalem opinie ze fajnie by bylo gdyby facet mial bujna czupryne
ale tak naprawde to jest dla nich prawie niewazne - co zreszta
moge potiwerdzic znajac chocby dwoch czy nawet trzech chlopakow
od tych znajomych.

taki to troche wyklad nie z medycyny..chociaz...holender...psychologia
to tez medycyna :)

pozdrawiam
Janusz

Kichanie na slonce
Cebula, czosnek, por itp.
Niedobór i słabe przyswajanie wapna - co zrobić?
czesc
Impotencja