Zdjęcia...

1. Data: 2000-01-16 00:58:45

Temat: Zdjęcia...
Od: "Spinacz" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem. Chodzi mi o fotografowanie...
Znam pewna osobe ktora jest po prostu boska (fizycznie ... i nie tylko)
Zaproponowalem jej sesje zdjeciowa ,lecz ona nie chciała.
Jej argumentem jest to ze nie lubi zdjec... ogladac - owszem ,ale pozowac -
nie
Jak namowic taka osobe aby jednak sie przełamała i stanela przed
obiektywem...
Spinacz

1. Data: 2000-01-16 01:09:09

Temat: Re: Zdjęcia...
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spinacz wrote:
> Mam problem. Chodzi mi o fotografowanie...
[..]
> Jak namowic taka osobe aby jednak sie przełamała i stanela przed
> obiektywem...

Uświadom jej, że taka uroda przemija. Za ileś tam lat będzie żałować,
że nie zrobiła sobie zdjęć, które wnuki będą oglądać z wypiekami na twarzy
jaka to ich babcia była laska.
Nie popyta starsze kobiety - ile z nich żałuje, że nie ma swoich ładnych
zdjęć z młodości.

życzę powodzenia

A r e k

--

Jezeli nie uzyles w swoim liscie mojego imienia i nazwiska to stwierdzenie:
"Your post [..] has been cancelled, the reason was: A** B** asked for this.[..]"

1. Data: 2000-01-16 15:45:34

Od: "Małgorzata Chojnowska" <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spinacz wrote:

> [...]
> nie
> Jak namowic taka osobe aby jednak sie przełamała i stanela przed

Czasami skuteczne gdy osoba nie lubiaca pozowac sama zaczyna robic
zdejecia
wtedy aparat nie jest juz niczym wyjatkowym
i latwo go zignorowac gdy ktos inny pstryka
namow ja do robienia zdjec pokaz jak to sie
robi, kompozycja, swiatlo itp

wtedy prawdopodobnie sama tez zacznie pozowac

1. Data: 2000-01-16 18:26:31

Temat: Odp: Zdjęcia...
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Spinacz:
: ..........
: Jak namowic taka osobe aby jednak sie przełamała i stanela przed
: obiektywem...

Tak sie zastanawiam nad inna sprawa.
Mianowicie dlaczego nie mozesz uszanowac zdania tej osoby w temacie, tym
bardziej ze wyjasnila Ci swoje stanowisko...?

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-16 21:01:47

Od: "Spinacz" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mianowicie dlaczego nie mozesz uszanowac zdania tej osoby w temacie, tym
>bardziej ze wyjasnila Ci swoje stanowisko...?

Tak myslalem ze ktos napisze podobnego posta... :)
Szanuje jej zdanie... mimo to moge chyba probowac je zmienic ?
To przynajmniej moim zdaniem jest dopuszczalne....
Jesli stanowczo odpowie ze NIE to nie... na razie to jest cos pomiedzy
eeeee nie chce mi sie i musze wymyslic jakas wymowke....
A poza tym juz prawie sie zgodzila.... dziekuje wszystkim za podpowiedzi

Pozdro - Spinacz

Re: sposoby na bezczelność uczniów
Pytanie
Pomóżcie, please !