świadomość-pomaga czy przeszkadza?

1. Data: 2000-01-15 18:52:33

Temat: świadomość-pomaga czy przeszkadza?
Od: "Ryszard" <p...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nadmierna świadomość przeszkadza w życiu,może pomaga?Przekonałem się,że
niestety przeszkadza.

1. Data: 2000-01-15 21:54:31

Temat: Re: świadomość-pomaga czy przeszkadza?
Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryszard napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy nadmierna świadomość przeszkadza w życiu,może pomaga?Przekonałem się,że
>niestety przeszkadza.

'nadmierna' czy 'nadgorliwa'? ;)

1. Data: 2000-01-16 13:08:04

Temat: Odp: świadomość-pomaga czy przeszkadza?
Od: "Esqulap" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ryszard <p...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:Rl3g4.26914$X...@n...tpnet.pl...
> Czy nadmierna świadomość przeszkadza w życiu,może pomaga?Przekonałem się,ż
> niestety przeszkadza.

Zdecydowanie bardziej przeszkadza nieświadomość. A nadmierna nieświadomośc j
est na dodatek tragiczna w skutkach.
Ze swej strony ujął bym to w ten sposób, że nadmierna świadomośc w krótkim o
kresie może przeszkadzać. Nie ma na to reguły i może równiez i pomagać (o cz
ym z kolei przekonałem się ja). Nie mniej jednak w okresie długim jest niesł
ychanie pomocna i zdecydowanie ułatwia nam życie. Oczywiście nie zawsze, bo
generalizować nie ma co.

Esqulap
***Niszcz feminazim***

1. Data: 2000-01-16 22:53:20

Od: phenomen <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> 'nadmierna' czy 'nadgorliwa'? ;)

;)

"Oczywiscie caly wysilek polega na tym,
aby wyjsc poza zwykly zakres tego,
co nazywa sie statystyka."
Stephen Spender

"Czysto logiczne rozumowanie nie da
nam zadnej wiedzy o realnym swiecie..."
-ajnsztajn

Do ludzi z Gliwic-projekt na konferencje i nie tylko
Metoda Domana - nauczanie czytania
Pracoholizm
RE: Zdjecie przy podaniu o prace.
Dlaczego ludzie plotkuja?