odpowiedz na fobie

1. Data: 2000-01-15 19:10:52

Temat: odpowiedz na fobie
Od: "Ania" <a...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam się z tym, że aby zyc normalnie trzeba miec duzo odwagi.
Ania

1. Data: 2000-01-15 21:57:01

Temat: Re: odpowiedz na fobie
Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>zgadzam się z tym, że aby zyc normalnie trzeba miec duzo odwagi.
>Ania

Ciekawe co znaczy 'normalnie'... człowiek zawsze dąży do czegoś co
wydaje mu się normalne...
A może to jest jak z tymi modelami... i ich odpowiednikami w
rzeczywistości... Można teoretyzować przy pomocy modelu, ale praktyka
wygląda inaczej...

jJac

1. Data: 2000-01-15 23:02:12

Temat: Odp: odpowiedz na fobie
Od: "Lamia" <L...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może to jest jak z tymi modelami... i ich odpowiednikami w
> rzeczywistości... Można teoretyzować przy pomocy modelu, ale praktyka

Witaj Jacku, dawno Cie nie bylo, czyzby sesja, czy tylko blokada compa:-)

dla kozdego "normalnosc" znaczy cos innego...

1. Data: 2000-01-16 12:27:11

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wysłałem na priv

Jac

1. Data: 2000-01-16 13:08:03

Od: "Esqulap" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@e...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:0D3g4.26965$X...@n...tpnet.pl...
> zgadzam się z tym, że aby zyc normalnie trzeba miec duzo odwagi.
> Ania

A wiesz ile trzeba mieć odwagi, żeby żyć nienormalnie?
Zakładając, że dzisiejsze normalne życie jest nienormalne, należy sie napraw
dę wysilić, żeby żyć nienormalnie w stosunku do nienormalności!
A tak przy okazji wydaje mi się, że nienormalność w stosunku do nienormalnoś
ci jest po prostu normalnością. W związku z tym faktycznie trzeba mieć na to
dużo odwagi, co potwierdza z mojej strony Twoje zdanie.:-)

Esqulap
***Niszcz feminazizm***

świadomość-pomaga czy przeszkadza?
Do ludzi z Gliwic-projekt na konferencje i nie tylko
Metoda Domana - nauczanie czytania
Pracoholizm
RE: Zdjecie przy podaniu o prace.